جزئیات ۶ کارگاه‌ آموزشی در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

جزئیات 6 کارگاه‌ آموزشی در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

خبرگزاری تسنیم: شش کارگاه آموزشی و جلسه سخنرانی پژوهشی در سی و دومین جشنواره تئاتر فجر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شش کارگاه آموزشی و جلسه سخنرانی پژوهشی در سی و دومین جشنواره تئاتر فجر برگزار می‌شود.

کارگاه «کنترل از راه دور تماشاچی، مخاطب و نوازندگان، تئاتر مستند، تئاتر مداخله» با حضور استفان کائگی از کشور سوییس برگزار می‌شود. «ساتیش آلاکار» از کشور هند نیز  جلساتی را در معرفی تئاتر معاصر  هند، تئاتر مدرن هند و تئاتر محلی این کشور برگزار می‌کند که این جلسات همراه با نمایش فیلم خواهد بود.

در ادامه این کارگاه‌ها، یونی داهر از کشور نروژ کارگاه بازیگری و کارگردانی ویژه خانم‌ها را برپا می‌کند. ضمن اینکه این هنرمند با همراهی آنا هولتون، هلگ رونینگ و متخصصان ایرانی  دو کارگاه آموزشی را با موضوع "تاثیر هنریک ایبسن بر تئاتر مدرن" برگزار می‌کنند و به بررسی آثار هنریک ایبسن و یون فوسه به عنوان دو نمایش نامه نویس مدرن می‌پردازند.

کارگاه «موسیقی بدن» با حضور ولادمیر استانیفسکی از کشور لهستان دیگرکارگاهی است که در این دوره از جشنواره برگزار می‌شود.

همچنین هنرمندان کره جنوبی نیز با همراهی هنرمندانی از ایران و فرانسه دو کارگاه آموزشی را برپا می‌کنند که خروجی یکی از آنها یک اثر نمایشی با نام «رویای پروانه‌ای» خواهد بود که در این دوره از جشنواره به صحنه خواهد رفت و کارگاه دیگر نیز با موضوع «ساخت ماسک» برگزار می‌شود و تئاتر سنتی کره جنوبی را معرفی می‌کند.

سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از 24 دی تا 12 بهمن با دبیری قادرآشنا در تهران و دیگر استان‌های کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران