کمیته‌های ستاد دهه فجر فردیس تشکیل شد

کمیته‌های ستاد دهه فجر فردیس تشکیل شد

خبرگزاری تسنیم: فرماندار فردیس از فعالیت ۱۶ کمیته ستاد دهه فجر این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از فردیس، مهدی مهرور ظهر امروز در نشست ستاد دهه مبارک فجر شهرستان اظهار کرد: آئین سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرشورتر از گذشته در این شهرستان تازه تاسیس برگزار خواهد شد.

مهرور تصریح کرد: احکام رؤسای کمیته‌های 16 گانه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این شهرستان صادر  شده و به صورت مرتب جلسات آنها برگزار می شود.

وی افزود: برنامه های نوین و ویژه به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان طراحی شده است که می تواند نقش به سزایی در آشنا شدن نسل های بعد از انقلاب داشته باشد.

فرماندار فردیس افزود: تمام برنامه‌های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با مشارکت گسترده مردم اجرا می کنیم.

مهرور برگزاری مسابقه های فرهنگی، ورزشی ،هنری با شرکت ورزشکاران ، کارگران، دانش آموزان، دانشجویان، کارمندان، خانواده ها و بازاریان از جمله برنامه های پیش بینی شده در این شهرستان عنوان کرد و گفت: برای هر قشر برنامه های ویژه پیش بینی شده است.

وی به تنوع برنامه ها اشاره کرد و افزود: تمام دستگاه های اجرایی موظف هستند با پربار کردن برنامه ها برای انتقال دستاوردها و مفاهیم معنوی انقلاب اسلامی به جوانان و نسل آینده ساز تلاش کنند.

به گفته وی گلباران مزار شهدا، تجدید میثاق با شهدا، امام راحل (ره ) و مقام معظم رهبری، تجلیل از اصناف، کارگران، ورزشکاران، هنرمندان و فرهنگیان از جمله برنامه های محوری دهه مبارک فجر دراین شهرستان است.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی فردیس گفت: برپایی نمایشگاه بزرگ به منظور معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله برنامه های دیگری است که در ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی فرمانداری فردیس پیش بینی شده است.

مهرور تاکید کرد: امسال راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با حضور امت حزب الله با شکوه تر از گذشته درفردیس برگزار می شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon