کلید شهرستان تبریز به دستان شهرتی‌فر سپرده شد

کلید شهرستان تبریز به دستان شهرتی‌فر سپرده شد

خبرگزاری تسنیم: امروز با برگزاری مراسم تودیع و معارفه کلید شهرستان تبریز به دستان شهرتی‌فر سپرده شد تا با قبول عنوان فرمانداری، آغاز به کار کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان تبریز که با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی برگزار شد، مراسم تودیع و معارفه فرماندار تبریز برگزار شد.

در این مراسم با تقدیر از زحمات محمود چمنی در کسوت فرماندار سابق تبریز، رحیم شهرتی‌فر به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

شهرتی‌فر متولد 1340 تبریز بوده و مدرک دکترای تخصصی تاریخ دارد،ور در کارنامه مدیریتی خود تجربه فرمانداری میانه و مدیرکلی سیاسی و انتظامی استانداری آذربایجان‌شرقی را دارد‌.

وی معاونت توسعه منابع انسانی گروه تراکتورسازی و استادی دانشگاه همچنین عضو هیئت علمی دانشگاه ابهر(زنجان) را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

محمود چمنی به عنوان فرماندار سابق تبریز در 51 ماه خدمت خود در تصدی فرمانداری تبریز مدیریتی موفق ارائه داد که برگزاری انتخابات یازدهم ریاست جمهوری و شورای شهر همچنین انتخابات گذشته از نقاط درخشان کارنامه مدیریتی وی اشت.

وی در انجام تعامل بین مدیران شهرستان تبریز همچنین پیگیری طرح‌های عمرانی این شهرستان عملکرد قابل قبولی داشته و این امر باعث شده است تا خاطره خوبی نزد افکار عمومی‌ به جای بگذارد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon