معروف: داور بازی قبول کرد که اشتباهاتی داشته است

معروف: داور بازی قبول کرد که اشتباهاتی داشته است

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان تیم والیبال متین ورامین گفت: آقای شاهمیری از داوران خوب لیگ ماست اما خودش بعد از بازی قبول کرد که اشتباهاتی داشته است.

سعید معروف در مورد پیروزی حساس 3 بر 2 تیمش در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال مقابل تیم تیم صدرنشین باریج اسانس کاشان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: بازی سختی بود. 2 تیم جایگاه اول و دوم جدول را در اختیار داشتند . تقابل آنها برای تثبیت جایگاه‌شان در مرحله گروهی مهم بود.

وی افزود: در یک روز بد توانستیم باریج اسانس را شکست دهیم. بازی کردن در شهرستان‌‌ها و مقابل یک تیم مدعی و قدرتمند، کار بسیار سختی است. باریج اسانس از 9 بازی گذشته خود 27 امتیاز کامل گرفته بود ولی ما در روزی که می‌توانستیم بهتر باشیم  موفق شدیم حریف را در خانه خودش شکست دهیم. 

کاپیتان تیم ملی ایران ادامه داد: بازی 2 تیم طوری نبود که با نتیجه 3 بر صفر تمام شود. 2 تیم آن‌قدر بازیکن خوب دارند که اگر 10 بار دیگر هم به مصاف هم بروند، برتری خاصی نسبت به هم ندارند و نمی‌توان منتظر نتیجه 3 بر صفر بود. هر 2 تیم از اشتباهات هم استفاده کردند تا کار به ست پنجم کشید و ما توانستیم برنده شویم. 

معروف در مورد داوری این بازی تصریح کرد: نمی‌دانم در مورد داوری چه بگویم. آقای شاهمیری از داوران خوب لیگ ماست اما خودش بعد از بازی قبول کرد که اشتباهاتی داشته است. به نظر من، داوران خط در این بازی کمک چندانی به شاهمیری نکردند و او به تنهایی قضاوت کرد. به هر حال در بازی‌های حساس، چنین مشکلاتی پیش می‌آید.

انتهای پیام/  

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon