رشد ۸۰ درصدی استفاده از بانکداری الکترونیکی/ افتتاح حساب هم الکترونیکی شود

رشد 80 درصدی استفاده از بانکداری الکترونیکی/ افتتاح حساب هم الکترونیکی شود

خبرگزاری تسنیم: عضو هیات مدیره بانک ملی از رشد ۸۰ درصدی استفاده از بانکداری الکترونیکی طی چند ماه اخیر خبر داد و گفت: افتتاح حساب، چک و مدیریت درخواست‌ها هم باید الکترونیکی شود.

سید ولی الله فاطمی‌ در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه بانکداری الکترونیکی رشد خوب و قابل توجهی را پشت سرگذاشته است، اظهار کرد: اکنون در مرحله‌ای قرار داریم که باید ارزیابی از مسیر سپری شده از سال 83 که استارت این رویه خورد، داشته باشیم تا بتوانیم سند چشم‌اندازی برای حرکت‌های آتی داشته باشیم.

وی افزود: در حال حاضر از حیث آمار در بخش‌های کاربری کارت‌های اعتباری، برداشت پایانه‌های فروشگاهی و سایر خدمات بانکداری الکترونیکی در  شرایط بسیار خوبی قرار داریم که به عنوان مثال طی چند ماه اخیر میزان استفاده از بانکداری الکترونیکی و تراکنش‌های صورت گرفته در این فضا با رشدی 80 درصدی مواجه بوده که موجب شده خدمات انتقال وجه، پرداخت قبوض و مدیریت دریافت‌ها و پرداخت‌ها در خارج از شعبه ارائه شود.

او گفت: لازم است افتتاح حساب، چک و مدیریت درخواست‌ها هم به سرعت به سمت این فضا رود و در بستر الکترونیکی ارائه شود.

این عضو هیات مدیره بانک ملی در پایان خاطر نشان کرد: امروزه مهم‌ترین اولویت را باید شایستگی دیجیتالی‌سازی قرار دهیم و نقش شعب را به پشتیبان بانکداری در راستای هماهنگ شدن با تغییرات سریع جهان امروز تغییر دهیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه
آسیاتک