سامانه پایانه‌های فروشگاهی آماده توزیع سبد کالایی است

سامانه پایانه‌های فروشگاهی آماده توزیع سبد کالایی است

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل فناوری اطلاعات بانک مرکزی گفت: مراحل فعال سازی پایانه های فروشگاهی برای ارائه سبد کالایی به صورت متمرکز انجام شده و هیچ مشکلی در رابطه با ارائه سبد کالایی از سوی ارائه دهندگان خدمات پرداخت در نظام بانکی وجود ندارد.

ناصر حکیمی، مدیر کل فناوری اطلاعات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با تسنیم گفت: تمام مراحل آماده سازی و فعال سازی پایانه های فروشگاهی برای ارائه سبد کالایی به صورت متمرکز انجام می گیرد و نیازی به نصب پایانه جدید در هیچ فروشگاهی نیست.
وی در واکنش به اینکه عدم نصب پایانه فروش در فروشگاه ها علت تاخیر ارائه سبد کالایی است یا خیر، گفت: اساسا برنامه عمل کردن پایانه های فروشگاهی برای ارائه سبد کالا به طور متمرکز و از مرکز به منوی دستگاه ها اضافه می شودو اصلا نیازی به نصب پایانه جدید یا مراجعه حضوری برای آماده سازی پایانه ها وجود ندارد.
حکیمی تأکید کرد: تمام زیرساخت های نرم افزاری برای ارائه سبد کالا به هموطنان عزیز توسط ارائه دهندگان خدمات پرداخت در نظام بانکی فراهم شده است و پس از اعلام دولت، پایانه های فروشگاهی آماده ارائه سرویس برای توزیع سبد کالایی خواهند بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه