برگزاری همایش کوهنوردی عمومی در چهارم بهمن ماه امسال


برگزاری همایش کوهنوردی عمومی در چهارم بهمن ماه امسال

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان مرکزی از برگزاری همایش کوهنوردی عمومی در چهارم بهمن ماه امسال در محل کوه سرخه اراک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، یوسف یوسفی در جمع خبرنگاران با اشاره به هجدهمین همایش کوهروی اراک در چهارم بهمن ماه امسال اظهار کرد: از سال 81  تاکنون 17 جشنواره کوهروی عمومی با حضور پرشور مردمی در محل کوه سرخه برگزار شده  است.

وی افزود: منطقه نمونه گردشگری گردو در اراک از جمله مناطقی است که باید با تسریع در اجرای طرح توسعه گردشگری آن بستر امنی برای تفریح و ورزش خانواده های اراکی را فراهم کرد.

مدیرکل منابع طبیعی مرکزی تصریح کرد: هجدهمین جشنواره کوهروی اراک با حمایت شهرداری و شورای شهر کلان شهر اراک برگزار می شود و سرسره بازی، ساخت خانه اسکیمو، ایجاد غرفه های ورزشی، ساخت آدم برفی از جمله برنامه های جنبی این جشنواره است.

وی با اشاره به دیگر برنامه های این همایش گفت: قرار است برنامه هایی از قبیل ایجاد غرفه فرهنگی و مسابقه با موضوع اهمیت منابع طبیعی با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری برگزار شود.

یوسفی افزود: کوهنوردی با هدف ایجاد نشاط و روحیه و جذب هر چه بیشتر افراد به این رشته ورزشی مفرح برگزار می شود.

وی تصریح کرد: ارتقاء روحیه نشاط و شادابی همشهریان با تحقق چنین برنامه هایی حاصل می شود و برگزاری همایش های مختلف کوهروی خانواده در سال های اخیر در کوه سرخه، این مکان را به جایی برای بهره مندی شهروندان از فضای مطلوب ورزشی و تفریحی در ایام تعطیل تبدیل کرده است.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon