تلفیق احتمالاً از امشب ۳ شیفته می‌شود/ بودجه ۹۳ جمعه برای چاپ می‌رود

تلفیق احتمالاً از امشب 3 شیفته می‌شود/ بودجه 93 جمعه برای چاپ می‌رود

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون تلفیق از احتمال ۳ شیفته شدن جلسات این کمیسیون از امشب خبر داد و گفت: تصمیم کمیسیون بر این است که بررسی لایحه تا پایان هفته به اتمام برسد و جمعه به منظور چاپ در اختیار هیات رئیسه قرار گیرد.

عزت‌اله یوسفیان ملا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اینکه فردا تبصره هدفمندی یارانه ها از سوی سخنگوی دولت و با امضای رئیس جمهور و معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی به کمیسیون تلفیق ارائه خواهد شد، اظهار داشت: قیمت حامل های انرژی در تبصره پیشنهادی دولت نیامده است.

وی با بیان اینکه تبصره دولت برای هدفمندی یارانه‌ها شامل 4 بند است، افزود: یک بند از این تبصره مربوط به بخش درآمدی و 3 بند دیگر مربوط به بخش هزینه‌ای است که بناست فردا به کمیسیون تلفیق ارائه شود.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه ادامه داد: اگر دولت بخش درآمدی را نسبت به سال قبل افزایش دهد به معنای این است که قصد دارد قیمت حامل‌های انرژی و بخصوص بنزین را برای سال آینده افزایش دهد.

یوسفیان با اشاره به اینکه دولت ناگزیر به افزایش قیمت حامل‌های انرژی در سال آینده است، تصریح کرد: از امشب احتمالاً جلسات کمیسیون تلفیق 3 شیفته خواهد شد ولی فعلاً رأی گیری در اینباره انجام نشده است.

وی ضمن تاکید براینکه بررسی لایحه بودجه باید تا پنج شنبه هفته جاری در کمیسیون تلفیق به پایان برسد، گفت: جمعه قرار است که لایحه نهایی شده در کمیسیون تلفیق برای چاپ تقدیم هیات رئیسه مجلس شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه