تعیین نرخ خوراک پتروشیمی‌ها به دولت واگذار شد

تعیین نرخ خوراک پتروشیمی‌ها به دولت واگذار شد

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: در کمیسیون تلفیق مصوب شد تا تعیین نرخ خوراک واحدهای پتروشیمی بر عهده دولت گذاشته شود تا بتواند با ایجاد تمهیدات لازم نرخ متفاوتی بر اساس هر منطقه تعیین کند.

سید سعید حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: با توجه به میزان تورم و نوساناتی که در طول سال در نرخ ارز و دیگر متغیرهای اقتصادی داریم و همچنین با توجه اینکه واحدهای پتروشیمی در نقاط مختلف کشور امکانات یکسانی در تأمین خوراک ندارند، تعیین نرخ ثابت برای خوراک واحدهای پتروشیمی و افزایش یکباره آن به صورت عادلانه امکان پذیر نبود.

وی افزود: مثلا واحد پتروشیمی که در کرمانشاه واقع شده با واحد پتروشیمی احداث شده در عسلویه شرایط یکسانی در تأمین خوراک ندارند پس باید نرخ های متفاوتی نیز برای خرید خوراک بپردازند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در کمیسیون تلفیق مصوب شد که تعیین نرخ خوراک واحدهای پتروشیمی بر عهده دولت قرار گیرد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس نهم در پاسخ به اینکه آیا تصویب نرخ خوراک واحدهای پتروشیمی در بخش درآمدی قانون بودجه کشور ضروری نیست؟گفت: نیازی به تعیین این نرخ در قالب بودجه نیست.

حیدری خاطرنشان کرد: در کمیسیون تلفیق مصوب شد تا تعیین نرخ خوراک واحدهای پتروشیمی بر عهده دولت گذاشته شود تا بتواند با ایجاد تمهیدات لازم نرخ متفاوتی بر اساس هر منطقه تعیین کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه