نخستین کنفرانس تخصصی مقدمه‌ای بر علم پیش تنیدگی در قم برگزار شد


نخستین کنفرانس تخصصی مقدمه‌ای بر علم پیش تنیدگی در قم برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: نخستین کنفرانس تخصصی مقدمه ای بر علم پیش تنیدگی در محل دائمی نمایشگاههای قم در حاشیه سومین نمایشگاه بهره وری و بهینه سازی مصرف انرژی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سومین نمایشگاه بهره وری و بهینه سازی مصرف انرژی، نخستین کنفرانس تخصصی مقدمه ای بر علم پیش تنیدگی با معرفی (تیرچه پیش تنیده ) در محل دائمی نمایشگاه‌های قم در حاشیه سومین نمایشگاه بهره وری و بهینه سازی مصرف انرژی  به همت شرکت چکادسازان سایبان و تیرچه صنعتی چکاد و با همکاری شرکت نمایشگاهی جهان پدیده هوراند برگزار شد.

سید کریم صدیق مسئول برگزاری این کنفرانس و مدیرعامل شرکت چکادسازان سایبان با اشاره به اینکه این کنفرانس ویژه فعالان عرصه صنعت،پیمانکاران و انبوه سازانا است اظهار کرد: از آنجایی که علم پیش تنیدگی با معرفی (تیرچه پیش تنیده ) در کشور ما بسیار مغفول مانده است و درسایر کشورها توجه بسیاری به ان می شود از این رو برآن شدیم تا  با برگزاری این کنفرانس بتوانیم این علم را به مردم انتقال دهیم.

وی با اشاره به تاریخچه این صنعت  و ویژگی ها ی تیرچه پیش تنیده افزود: این تیرچه ها در ابعادی همچون 130 و 150 متر است و ازلحاظ مقاومتی بسیار بالا و به صورت کاملا صنعتی است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon