اکران مستند «خاطراتی برای تمام فصول» در سینماحقیقت

اکران مستند «خاطراتی برای تمام فصول» در سینماحقیقت

خبرگزاری تسنیم: عصر امروز، شنبه ۵ بهمن ماه فیلم های مستند خاطراتی برای تمام فصول (برنده جایزه بزرگ هفتمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت) و پدر و پسر، در سالن «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش درمی آیند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عصر امروز، شنبه 5 بهمن ماه فیلم های مستند خاطراتی برای تمام فصول (برنده جایزه بزرگ هفتمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت) و پدر و پسر، در سالن «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش درمی آیند.

فیلم «خاطراتی برای تمام فصول» به تهیه کنندگی مرتضی رزاق کریمی و کارگردانی مصطفی رزاق کریمی، مستندی درباره مجروحین شیمیایی جنگ تحمیلی است که برای طی دوره درمان و بهبودی، به وین اعزام می شوند. این فیلم در آئین پایانی هفتمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت، جایزه بهترین فیلم مستند دفاع مقدس، بهترین فیلم مستند بلند بخش مسابقه بین الملل و جایزه بزرگ جشنواره سینماحقیقت را کسب کرده بود.

پس از نمایش این فیلم هم مستند «پدر و پسر» به کارگردانی «پاول لوزیسنکی» فیلمساز مطرح لهستانی روی پرده سالن سینماحقیقت می‌رود. این فیلم برنده جایزه ویژه هیات داوران بخش «مسابقه بین الملل» جشنواره سینماحقیقت شده بود.

شرکت در این برنامه برای عموم آزاد و رایگان است و علاقمندان جهت تماشای این آثار می توانند از ساعت 17 عصر امروز (شنبه 5 بهمن ماه)، به سالن «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره 15 مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران