افتتاح ۳۱ کلاس درس در دهه فجر در بوشهر


افتتاح 31 کلاس درس در دهه فجر در بوشهر

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: در ایام‌الله دهه فجر ۳۱ کلاس درس در قالب ۷ مدرسه در استان بوشهر افتتاح و به آموزش و پرورش استان تحویل داده می‌شود.

احمدمرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه ساخت فضای آموزشی دراستان بوشهر شدت گرفته است اظهار کرد: ساخت فضای آموزشی و ورزشی با اعتبارات تملک دارایی و همکاری خیرین در استان بوشهر رو به توسعه است به گونه‌ای که بیشتر نقاط استان بوشهر دربعد فضای آموزشی مدارس رفاه نسبی به سر می‌برند.

وی از افتتاح 31 کلاس درس در دهه فجر در بوشهر خبرداد و گفت: این فضاهای آموزشی شامل مدرسه 6 کلاسه شهید حاحیانی کاکی، 3 کلاسه اسماعیل محمودی، 3 کلاسه روستای جبرانی، 6 کلاسه خره قرب نوح، 3 کلاسه برکت بن‌بید، 4 کلاسه چاهگاه دشتی، و شش کلاسه برکت شنبه است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر با بیان اینکه برای ساخت این مدارس 23 میلیارد و 295 میلیون ریال سرمایه گذاری شده است گفت: این فضاهای آموزشی به استثنای 6 کلاسه شهید حاجیانی کاکی مابقی با همکاری خیرین ساخته شده است.

مرادی ازدو سالن ورزشی در دیلم و جم خبرداد وگفت: برای ساخت این دو سالن که که بیش از 5 میلیاردریال سرمایه گذاری شده است ویژه دانش‌آموزان دو شهرستان دیلم و جم ساخته شده است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon