تامین ۶۰هزار تن مرغ مورد نیاز سبد کالا/ قیمت را سازمان حمایت تعیین می‌کند

تامین 60هزار تن مرغ مورد نیاز سبد کالا/ قیمت را سازمان حمایت تعیین می‌کند

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام از تأمین ۶۰ هزار تن مرغ برای سبد کالا بهمن ماه خبر داد و گفت: نرخ نهایی را باید سازمان حمایت بر اساس شرایطی تعیین کند که هنوز مشخص نیست.

مصیب محمدیان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در مورد آخرین وضعیت و حجم مرغ تأمین شده برای سبد کالا اظهار داشت: مرغ مورد نیاز به شبکه ارسال شده و مسئولیت توزیع‌ آن به عهده وزارت صنعت است. همچنین حجم مرغی که بر اساس قرارداد مشخص شده، 60 هزار تن است که تحویل داده شده است.

وی در مورد قیمت مورد قرارداد و اینکه نرخ بین 4500 تا 5200 تومان است، گفت: قیمت را باید سازمان حمایت با توجه به شرایط محاسبه کند ولی نرخ‌ها بیش از این است زیرا 4500 تا 5200 تومان، قیمت ذخیره سازی است، بدون هزینه نگه‌داری و حمل و نقل  و سایر موارد، بنابراین درنهایت باید سازمان حمایت قیمت‌ها را مشخص کند.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام با اشاره به اینکه در حال حاضر میانگین قیمت مرغ 6400 تومان در خرده فروشی است، بیان کرد: حتی این نرخ‌ها نیز مناسب نیست زیرا باید شرایط به نحوی باشد که تولید کننده و مضرف کننده هر دو متضرر نشوند اما این نرخ‌ها تولید کننده را متضرر می کند. بنابراین نرخ منطقی مرغ بیش از این است.

به گزارش تسنیم، هنوز زمان دقیق توزیع سبدکالای دولت که وعده آن را در نیمه نخست بهمن و اسفند داده بود مشخص نشده است ولی یک سایت اطلاع رسانی و شماره پیامک برای اطلاع رسانی به مشمولان دریافت اعلام شده است. البته هنوز سامانه پیامکی فعال نیست.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه