ارزش‌های انقلاب در دهه فجر برای نسل جدید بازگو شود


ارزش‌های انقلاب در دهه فجر برای نسل جدید بازگو شود

خبرگزاری تسنیم: سرپرست تبلیغات اسلامی زرندیه گفت: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای بازخوانی دوران انقلاب برای نسل جوان و نوجوان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حجت الاسلام حسین علی یزدان دوست در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر زرندیه اظهار کرد: انقلاب اسلامی همواره برای نظام مقدس جمهوری اسلامی منشأ خیر و برکت و یادآور استقلال، خوداتکایی، ولایت‌مداری و شرافت ملت ما بوده و می‌طلبد که این ایام‌الله را ارج نهاده و در راستای بزرگداشت آن گام برداریم.

وی افزود: با اشاره به وضعیت کشور، قبل و بعد از انقلاب افزود: نسل کنونی باید بداند که اوضاع کشور از نظر سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بعد از پیروزی انقلاب تغییرات چشمگیری کرده است.

حجت الاسلام یزدان دوست دوران شکوفائی دهه اول انقلاب را مرهون رهبری خردمندانه امام راحل دانست و گفت: در 2دهه بعدی به یمن بصیرت، تدبیر و دوراندیشی مقام معظم رهبری بود که نهال انقلاب در طوفان‌های سخت تاریخ به درختی تنومند تبدیل شد و امروز الهام بخش خیزش مسلمانان جهان شده است.

سرپرست تبلیغات اسلامی زرندیه تصریح کرد: برنامه های امسال دهه فجر انقلاب اسلامی از سوی این سازمان با محوریت قرآنی و گسترش ارزش های دینی اجراء می شود.

وی افزود: برپایی جشنواره و محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته، تجلیل از چهره های قرآنی دانشگاه، توزیع سبد قرآنی، برپایی نمایشگاه کتاب و نرم افزار، برگزاری مسابقات حفظ، تفسیر و مفاهیم قرآنی و معرفی مفسران بزرگ قرآن از مهم ترین برنامه های تبلیغات اسلامی زرندیه در دهه فجر است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon