برگزاری مراسم دهه فجر در بقاع متبرکه قزوین


برگزاری مراسم دهه فجر در بقاع متبرکه قزوین

خبرگزاری تسنیم: مدیر کل اوقاف و امور خیریه قزوین گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه فجر برنامه‌های متعددی در بقاع متبرکه قزوین برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قزوین، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی، یک پیروزی بزرگ در تاریخ اسلام بوده و بر ما وظیفه است که هر ساله این پیروزی را گرامی بداریم.

وی افزود در همین راستا اداره کل اوقاف و امور خیریه قزوین اقدام بر برگزاری برنامه‌های متنوع در سطح استان از جمله بقاع متبرکه کرده که از آن جمله می‌توان به یادواره شهدای انقلاب شهرستان قزوین و شهدای محله های امامزاده حسین (ع) و امامزاده سلطان سیدمحمد(ص)، برگزاری نشست بصیرتی، محفل انس با قرآن اشاره کرد.

نوروزی، مراسم جشن ونور افشانی و برش کیک 35 سالگی تولد انقلاب اسلامی با حضور مردم و مسئولان برپایی سلسله مباحث نمایشگاهی و نصب بنر و پوستر ویژه دهه فجر در آستان امامزادگان و بقاع متبرکه را از دیگر برنامه‌های این ایام برشمرد.

مدیر‌کل اوقاف قزوین بیان کرد: غبار روبی گلزار شهدا انقلاب در آستان مقدس امامزادگان و حضور کارکنان، متولیان هیئت امناء امامزاده‌گان در راهپیمایی ازدیگر برنامه های اجرایی در دهه فجر است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon