تقدیر آیت‌الله نوری همدانی از موضع‌گیری فرمانده سپاه در مقابل جان‌کری


تقدیر آیت‌الله نوری همدانی از موضع‌گیری فرمانده سپاه در مقابل جان‌کری

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله نوری همدانی با تقدیر از موضع گیری فرمانده کل سپاه در مقابل اظهارات اخیر جان کری مبنی براینکه گزینه‌های نظامی علیه ایران روی میز است، گفت: ایران با شجاعت و تدبیر رهبر معظم انقلاب بسیار قوی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار جمعی از کارکنان وزارت دفاع با اشاره به اینکه دفاع در برابر دشمن از سنت‌های خداوند در عالم خلقت است، اظهار کرد: این سنت برای دفاع مخلوقات از خود برابر دشمن برای ادامه حیات است.

مرجع تقلید شیعیان جهان با بیان اینکه در این سنت الهی انسان در این موضوع از دیگر موجودات کامل‌تر است، افزود: از مهم‌ترین وظایف اسلامی، انقلابی، فرهنگی، قرآنی و عقلانی برای انسان‌ها شناخت دشمن و راهکارهای آن‌ها و نیز پیدا کردن تجهیزات لازم برای مقابله با دشمن است.

وقوع انقلاب اسلامی ضربه‌ای بر کالبد دشمنان اسلام بود

این استاد برجسته حوزه علمیه با تاکید براینکه وقوع انقلاب اسلامی ضربه‌ای بر کالبد دشمنان اسلام و مسلمانان بود، تصریح کرد: وقوع انقلاب اسلامی کار ساده‌ای نبود که در برابر سلطه گران و قیم مآبان که بر کشورهای اسلامی تسلط داشتند فائق آمدیم.

وی با اشاره به اینکه وقوع پیروزی انقلاب اسلامی منافع مستکبران را در ایران و بسیاری از کشورهای اسلامی از بین برد، عنوان کرد: از بین بردن منافع دشمنان مستکبر عاملی شد که آن‌ها کینه عمیقی از انقلاب اسلامی به دل گرفته‌اند چرا که تمام منانفع آن‌ها که در سالیان متمادی بر ما مسلط کرده بودند از بین رفت.

آیت‌الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: از وقتی تحولی به نام انقلاب اسلامی زیر پرچم امام خمینی (ره) به وجود آمد و مردم به رهبری امام راحل استکبار و استبداد را ریشه کن کردند منافع خیلی‌ها از بین رفت و همین امر دلیل دشمنی آن‌ها از نظام اسلامی ما شد.

مرجع تقلید شیعیان جهان با تاکید براینکه انقلاب اسلامی تحولی همه گیر بود، گفت: در این راستا قرآن درس دشمن‌شناسی و دشمن ستیزی را در اختیار ما گذاشته است، قسمت اصلی دشمن در دشمن‌شناسی و شناسایی راهکارهای دشمن علیه ما است.

استکبار با ایجاد گروه‌های تروریستی به جان اسلام و مسلمین افتاده‌اند

آیت‌الله نوری همدانی با تاکید براینکه استکبار با ایجاد گروه‌های تروریستی مثل تکفیری‌ها به جان اسلام و مسلمین افتاده‌اند، اظهار کرد: قرآن سه دسته دشمن را برای مسلمانان نام برده است؛ کفار، منافقین و یهود که امروزه صهیونیست‌ها هستند از جمله دشمنان مسلمانان محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی هیچ‌گاه در برابر نظام جمهوری اسلامی آرام نگرفته‌اند، افزود: آ‌ن‌ها همیشه می‌خواهند ایران را ضعیف و ذلیل ببیند از این رو‌‌ همان طور که قرآن بر دوست داشتن دوستان خدا تاکید دارد بر خشم و بغض مقدس دشمنان خدا و بندگان خدا نیز تاکید دارد.

تقدیر آیت‌الله نوری همدانی از موضع‌گیری فرمانده سپاه در مقابل جان‌کری

مرجع تقلید شیعیان جهان در بخش پایانی سخنانش با تقدیر از موضع گیری سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل اظهارات اخیر جان کری مبنی براینکه گزینه‌های نظامی علیه ایران روی میز است، گفت:  انقلاب اسلامی ایران با شجاعت و تدبیر رهبر معظم انقلاب بسیار قوی هست و قوی می‌ماند، آنچه دشمنان ما می‌گویند مضحکه، شوخی و حرف‌های ابلهانه‌ای بیش نیست.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon