رونمایی از پوسترهای فیلم «ناخواسته» برزو نیک‌نژاد

رونمایی از پوسترهای فیلم «ناخواسته» برزو نیک‌نژاد

خبرگزاری تسنیم: پوستر فیلم سینمایی «ناخواسته» اثر برزو نیک‌نژاد رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دوشنبه شب گذشته در نخستین اکران محدود و خصوصی فیلم سینمایی «ناخواسته»به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی امیر سیدزاده، مخاطبان آن را جزو اتفاق‌های غیر منتظره جشنواره فیلم فجر امسال دانستند.

این جلسه نمایش با حضور چهره های شاخص سینما چون بهرام دهقان، ابراهیم فروزش، محمد حسین لطیفی، رضا حیدرنژاد، بهرام بهرامیان، ضیاء هاشمی و ... و همچنین تنی چند از اصحاب مطبوعات و رسانه‌ها همراه بود.مهرداد صدیقیان بازیگر و مسعودسلامی مدیر فیلمبرداری نیز دیگر حاضران این جلسه بودند.

فیلم به عنوان نخستین ساخته کارگردانش تحسین حاضران را برانگیخت و با تشویق آنان همراه بود. پس از نمایش اثر نیز سینماگرانی چون دهقان، فروزش، حیدرنژاد و بهرامیان به تمجید از کیفیت‌های فنی و شاخصه‌های هنری فیلم پرداختند و نظرات خود را درباره بخش‌هایی از آن با کارگردان در میان گذاشتند.

نیک نژاد نیز در صحبتی کوتاه ضمن اظهار امیدواری برای حضور توام با موفقیت فیلمش در جشنواره فیلم فجر، بیان کرد: از نظرات هنرمندان حاضر در این نمایش در نسخه نهایی فیلمش بهره خواهد گرفت. بازی‌های خیره‌کننده مهتاب کرامتی و مهرداد صدیقیان و بخصوص الناز حبیبی، فیلمبرداری چشم نواز و موسیقی شنیدنی فیلم (ساخته کارن همایون فر) نیز جزو شاخصه‌های مورد تاکید حاضران درباره فیلم بود.همچنین اینکه نیک نژاد در نخستین فیلم خود یک قصه مشکل جاده‌ای را برگزیده ابراز تعجب کردند.

در حاشیه این جلسه نیز از دو پوستر فیلم که توسط امیر شیبان خاقانی طراحی شده رونمایی شد.این فیلم که ساعت19.30 دوشنبه هفتم بهمن به نمایش درآمد،در بخش مسابقه نوعی نگاه سی‌ودومین جشنواره فیلم فجر امسال شرکت دارد.

«ناخواسته» به عنوان نخستین فیلم نیک‌نژاد از اوایل آبان ماه امسال در قم کلید خورد و سپس گروه در کاشان، نائین خور و بیابانک، انارک و ... به فیلمبرداری پرداختند.مهتاب کرامتی، مهرداد صدیقیان، الناز حبیبی، مهدی فقیه، محمد سیدزاده و همچنین ستاره اسکندری، فرهاد قائمیان و همایون ارشادی بازیگران این فیلم هستند.این فیلم یک اثر جاده ای است و مضمونی درام و عاشقانه دارد.

سازندگان به جای خلاصه داستان این متن را در اختیار رسانه ها قرار داده اند: هر از گاهی اتفاقاتی می افتد، خوب، بد که اگر جاده زندگیمان را تغییر ندهد، پیچ و تابش گریز ناپذیر است. ما خواسته، کاری می کنیم برای دوری از ناخواسته های سر زده، ولی گهگاه سرنوشتمان رقم می خورد، با همین ناخواسته ها.

نیک نژاد نویسندگی سریال «دودکش» را بر عهده داشت که ماه رمضان امسال روی آنتن شبکه یک رفت. او سالها به عنوان دستیار با چهره های مطرحی چون ابراهیم فروزش، سعید سلطانی،  محمد حسین لطیفی و سیروس مقدم همکاری داشته است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران