گروه ما برای سایر تیم‌ها گروه مرگ است/ بین ۸ قدرت برتر دنیا هستیم

گروه ما برای سایر تیم‌ها گروه مرگ است/ بین 8 قدرت برتر دنیا هستیم

خبرگزاری تسنیم: بازیکن پیشین تیم ملی والیبال ایران گفت: اگر تیم‌های دیگر این گروه از نام گروه مرگ استفاده می‌کنند برای خودشان است.

بهنام محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد قرعه‌کشی مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: تیم ملی در حال حاضر از هیچ تیمی ترس و واهمه ندارد. جایگاه والیبال ما در موقعیت کنونی بین 8 تیم برتر دنیا است. حالا زمان آن است که حضور خودمان در میان قدرت‌های بزرگ دنیا را تثبیت کنیم. من به جرات می‌گویم که حق ماصعود از گروه‌مان در مسابقات جهانی است و امیدوارم این اتفاق برای اولین بار در تاریخ والیبال ایران بیفتد. 

وی در مورد نامگذاری گروه ایران به نام «گروه مرگ» خاطرنشان کرد: ما قبلا ایتالیا و آمریکا را برده‌ایم. هدف ما صعود از این گروه است. اگر تیم‌های دیگر این گروه از نام گروه مرگ استفاده می‌کنند برای خودشان است. گروه ما برای سایر تیم‌ها گروه مرگ است. ما باید خونسرد باشیم و روی هر بازی به طور جداگانه متمرکز شویم تا به مرحله دوم برسیم. 

محمودی در قسمت دیگری از صحبت‌هایش به مشکلات والیبال ارومیه و نتیجه نگرفتن تیم‌های این شهر در لیگ برتر اشاره کرد و گفت: متاسفانه بین اهالی والیبال در ارومیه اتحاد وجود ندارد و با وجود این که ارومیه قطب والیبال ایران محسوب می‌شود ولی متاسفانه دچار چند محوری شده است. در ارومیه برخی پیشکسوتان یکدیگر را قبول ندارند یعنی به محض اینکه یک مربی با تیم ارومیه در لیگ نتیجه نمی‌گیرد، سایر مربیان دست از حمایت او بر می‌دارند و او را تخریب می‌کنند. سلیقه‌ای بودن مدیریت ورزشی و عدم پشتوانه‌سازی از دیگر مشکلات والیبال ارومیه است.

محمودی در پایان تصریح کرد: من 5 سال پیش در مصاحبه با شما گفتم افرادی مثل ولاسکو به درد والیبال ایران می‌خورند. حالا هم می‌گویم که جایگاه والیبال ایران در بین 8 تیم برتر جهان است. خوشحالم افرادی با تجربه و علم روز دنیا در فدراسیون هستند که این قضیه را درک می‌کنند.

انتهای پیام/  

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon