برگزاری ۱۳ نشست علمی در حوزه بررسی زندگی علامه طباطبایی


برگزاری 13 نشست علمی در حوزه بررسی زندگی علامه طباطبایی

خبرگزاری تسنیم: رئیس انجمن قرآن پژوهی حوزه گفت: بسیاری از مشکلات جامعه کنونی با بررسی آثار این عالم ربانی حل می شود و بر همین اساس ۱۳ نشست علمی برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری تسینم از قم ، سید رضا مؤدب امشب در ششمین مجمع عمومی انجمن قرآن پژوهی که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد با اشاره به عملکرد این انجمن قرآن پژوهی اظهار کرد: باید آثار علامه طباطبایی مورد تحلیل و بررسی قرار بگیرد زیرا بسیاری از مشکلات جامعه کنونی با بررسی آثار این عالم ربانی حل می شود. 

رئیس انجمن قرآن پژوهی حوزه افزود: انجمن قرآن پژوهی به همت قرآن پژوهان یک دهه از فعالیت خود را سپری می کند و به همین مناسبت از 10 نفر از قرآن پژوهان تقدیر می شود.

وی خاطرنشان کرد: حجت الاسلام فاکر، حجت الاسلام رضایی اصفهانی، جناب آقای قنادی و آقای بهجت پور و زمانی کوشش بسیار فروانی را برای انجام فعالیت های این مجموعه انجام داده اند.

مؤدب با اشاره به اینکه در یک سال گذشته بیش از 27 نشست برگزار شده است اظهار کرد: 13 کارگاه علمی ، ارزیابی کتاب سال حوزه از برنامه های یک سال گذشته این مجموعه است.

رئیس انجمن قرآن پژوهی حوزه افزود:برگزاری جلسات مجمع عمومی و نقد کتب مختلف در زمینه تفسیر قرآنی و حضور در همایش قرآنی که به همت جامعه المصطفی برگزار شد نیز از دیگر فعالیت های قرآنی این مجموعه قرآنی است.

وی با اشاره به اشاره به اینکه وضعیت قرآن پژوهی در کشور مناسب نیست عنوان کرد:چاپ 200 کتاب در حوزه های مختلف قرآنی، 500 مقاله علمی از دستاوردهای اصلی این مجموعه است.

مؤدب با اشاره به اینکه 15 کتاب در داوری تفصیلی قرار گرفته است خاطر نشان کرد: کمک های بسیار زیادی که این مجموعه به برگزاری برنامه کتاب سال حوزه نیز داشته است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon