توجه ویژه مراجع تقلید از نکات مهم انجمن قرآن پژوهی در قم است


توجه ویژه مراجع تقلید از نکات مهم انجمن قرآن پژوهی در قم است

خبرگزاری تسنیم: مسئول انجمن های علمی حوزه گفت: توجه ویژه مراجع تقلید از نکات مهم انجمن قرآن پژوهی در قم است و بر همین اساس بسیاری از علما نسبت به برنامه های این مجموعه پیام های خود را ارسال می کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام مهاجرنیا امشب در ششمین مجمع عمومی انجمن قرآن پژوهی که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد  با اشاره به روند شکل گیری این انجمن اظهار کرد: تمامی این همایش با پیام های مراجع تقلید شروع به کار می کند و این یکی از نکات برجسته این مجموعه است.

وی با اشاره به اینکه 10 سال از تشکیل از انجمن های حوزه علمیه می گذرد عنوان کرد: یکی از کسانی که پشتیبانی بسیار زیادی از این تشکل کرده اند حضرت آیت الله صافی است که ایشان عنوان کردند  100 سال تاخیر در تشکیل این انجمن به کار رفته است.

مهاجر نیا با اشاره به اینکه این مجموعه در نظر آیت الله وحید نیز بسیار مهم و اساسی است خاطر نشان کرد: با تلاش دوستان این انجمن تثبیت شده است و مجمع عمومی نیز با حضور آیت الله استادی برگزار شد.

مسئول انجمن های علمی حوزه با اشاره به اینکه این نشست با سخنان آیت الله سبحانی آغاز به کار کرد و این موضوع بسیار مهم و اساسی است خاطر نشان کرد: همایش اقتصاد اسلامی در ماه گذتشه برگزار شد و  برخی از انجمن ها شماره های بسیار زیادی را به چاپ رسانده اند و بر همین اساس آینده ای بسیار خوب برای این مجموعه پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه این نسل جوان طلبه بسیار متعد است و در راه حوزه گام های بسیار مثبتی را برداشته است خاطر نشان کرد: برنامه 5 ساله ای برای این مجموعه در نظر گرفته شده که امید است برنامه های این مجموعه به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon