بهره‌برداری از پایانه مسافربری برون‌استانی خرم‌آباد تا ۲ سال آینده

بهره‌برداری از پایانه مسافربری برون‌استانی خرم‌آباد تا 2 سال آینده

خبرگزاری تسنیم: معاون عمرانی شهرداری خرم آباد گفت: عملیات آماده‌سازی ترمینال برون شهری خرم آباد تا ۲ سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

علیرضا صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در خرم آباد، اظهار کرد: اواخر مسئولیت هرمز نصیری شهردار سابق خرم آباد کلنگ احداث پایانه مسافر بری برون استانی خرم آباد در منطقه اسد‌آبادی با زمینی به مساحت تقریبی 25 هزار مترمربع بر زمین زده شد ولی با سرعت زیادی پیگیری نشد.

معاونت عمرانی شهرداری خرم آباد گفت: پروژه ساخت ترمینال برون استانی در حال حاضر در دست  اجرا است که انتظار می‌رود در دوره مدیریت جدید شهری، روند احداث آن با سرعت بیشتری پی‌گیری شود‌.

صادقی بیان کرد: این ترمینال مساحتی بالغ بر 6500 متر زیر بنای مفید دارد و در حال ساخت فنداسیون و بتون ریزی است.

وی افزود: در حال حاضر مسافرانی که می خواهند به خارج از استان  سفر کنند مجبورند به چندین تعاونی بروند تا بلیط تهیه کنند که علاوه بر سختی کار برای مسافران سبب ایجاد ترافیک در خیابان شریعتی می شود به همین دلیل ساخت یک مکان متمرکز از این مشکلات جلوگیری می کند.

صادقی اظهار کرد: تاکنون 250 میلیون هزینه تجهیز کارگاه و سایر نیازمندی های این پایانه شده است که با این روند در صورت تامین اعتبار در 12 تا 15 ماه آینده عملیات سفت کاری و 2 یا 3سال آینده  به طور کامل به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام / ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon