برگزیدگان ششمین جشنواره داستان انقلاب در همدان معرفی می‌شوند


برگزیدگان ششمین جشنواره داستان انقلاب در همدان معرفی می‌شوند

خبرگزاری تسنیم :معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری همدان گفت: برگزیدگان ششمین جشنواره داستان انقلاب در مراسم ویژه‌‌ای ۲۸ بهمن ماه در تالار سوره حوزه هنری معرفی می شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان و به نقل از روابط عمومی سازمان حوزه هنری همدان، تیمور آقامحمدی اظهار کرد: با اتمام نشست‌های داوری ششمین جشنواره داستان انقلاب و اعلام آثار راه یافته به بخش نهایی از سوی دبیرخانه این جشنواره، اسامی 5 نویسنده همدانی نیز در میان راه‌یافتگان بخش نهایی دیده می‌شود.

وی افزود: محمد صفیانی با اثر هم‌سلولی، مصطفی میرزایی پیهانی با‍ گوسفندی برای شاه، سید مهرداد موسویان با گرمایی که ما را کشت، رها بارانی با شیربچه، مرضیه فعله گری با این روزها کلاغ‌ها با هوش‌تر شده اند نویسندگان انقلابی همدان هستند که با 65 اثر دیگر به مرحه نهایی این دوره جشنواره راه یافته‌اند.

آقامحمدی گفت: در دوره‌های پیشین این جشنواره سیدمهرداد موسویان، بهناز ضرابی‌زاده، مونا اسکندری، مرضیه فعله ‌گری، مهین سماواتی و تیمور آقامحمدی در بخش‌های مختلف حائز رتبه شده‌اند.

 برگزیدگان ششمین جشنواره داستان انقلاب طی مراسم ویژه‌‌ای روز دوشنبه 28 بهمن ماه در تالار سوره حوزه هنری معرفی می شوند.

ماهورنوازی در خانه آواز

مسئول واحد موسیقی و سرود حوزه هنری استان همدان اظهارکرد:  پنجاه و چهارمین نشست خانه آواز  با حضور هنرمندان و علاقه مندان برگزار می شود.

حسین زندی گفت: در این نشست حافظ خوانی، یادمان معینی کرمانشاهی شاعر و ترانه‌سرای معاصر  در سالروز تولد وی، آغاز بررسی مقام آوازی دستگاه ماهور، بررسی تئوریک و عملی گوشه در آمد، پخش در آمد ماهور از استادان پیشکسوت آواز، اجرای برنامه آوازخوانی  توسط اعضاء در پنجاه و چهارمین نشست خانه آواز حوزه هنری استان همدان اجرا می شود.

وی افزود: خانه آواز حوزه هنری استان همدان با اهدافی نظیر تشویق و حمایت از آثار ارزشی هنرمندان، شناسایی و جذب و هدایت جوانان علاقمند، برگزاری بزرگداشت برای اساتید و پیشکسوتان استان و.. از تابستان 1390 آغاز به کار کرده‌است و هم‌اکنون نشست‌های آن هر دوهفته یک بار با استقبال بسیار خوب هنرمندان و علاقمندان در سالن شماره2 سینماقدس همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon