می‌توانستیم ۳ امتیاز کامل را بگیریم

می‌توانستیم 3 امتیاز کامل را بگیریم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: باید در این بازی هر ۳ امتیاز را می‌گرفتیم ولی نشد.

حسین معدنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در تبریز، در خصوص دیدار مقابل باریج اسانس کاشان اظهار داشت: بازی خوبی بود. ما یک هفته فرصت داشتیم تا روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده و تیم کاشان را آنالیز کنیم و در نهایت هم نقاط ضعف این تیم  را پیدا کردیم و با استفاده از این نقاط ضعف پیروز شدیم.

وی افزود: یکی از بهترین بازی‌های طول لیگ را شاهد بودیم و من خوشحالم که مقابل باریج اسانس کاشان به پیروزی رسیدیم.

او ادامه داد: در این بازی باید هر 3 امتیازی را می‌گرفتیم ولی نشد. مهم این بود که پیروز مسابقه باشیم که موفق هم شدیم. بازی کردن مقابل تیم قدرتمندی که در ترکیب خود بازیکنان ملی‌پوش و مربی خوبی دارد کار سختی است ولی بازیکنان ما توانستند نشان دهند که روز به‌ روز بهتر بازی می‌کنند و به این ترتیب موفق شدیم پیروز باشیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز در مورد داوری مسابقه گفت: من نمی‌توانم در خصوص داوری نظری بدهم و نباید در مورد داور حرف بزنم.

معدنی با اشاره به حمایت پر شور هواداران شهرداری تاکید کرد: هواداران واقعاً در این دیدار حمایت خوبی داشتند و خیلی خوب تشویق کردند. هواداران کنار تیم ما حضور داشتند و مدیون هواداران هستیم و از همه هواداران تشکر می‌کنم.

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال خاطرنشان کرد: ما هر وقت فرصت داشته‌ایم که روی تاکتیک تیم کار کنیم، خوب بازی کرده‌ا‌یم. اول فصل فرصت کمی برای آماده‌سازی تیم داشتیم و نتوانستیم تاکتیک‌های‌مان را اجرا کنیم. ما نیاز داریم که فاصله بازی‌ها زیاد باشد تا روی نقاط ضعف تیم کار کنیم و نقاط قوت خودمان را تقویت کنیم.

انتهای پیام/ 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon