عیدی ۴۰۲ هزار تومانی برخی کارمندان دولت با حقوق بهمن واریز نشد


اسکناس

خبرگزاری تسنیم : در حالی پرداخت عیدی ۴۰۲ هزار تومانی کارمندان دولت با حقوق بهمن ماه از سوی معاون اول‌رئیس جمهور ابلاغ شد که هنوز برخی از کارمندان دولت از جمله معلمان، علیرغم دریافت حقوق بهمن ، عیدی نگرفتند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، بر اساس مصوبه هیئت وزیران در جلسه مورخ 25 بهمن 1391 تصویب شد که دستگاههای اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده (5) قانون محاسبات عمومی کشور، نیروهای مسلح، نیروی انتظامی و قوه قضاییه و سایر دستگاههای اجرایی مشمول قوانین خاص به کارمندان خود (رسمی، ثابت، پیمانی، خرید خدمت، قراردادی و موقت) و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و تحقیقاتی و قضات که به طور تمام وقت اشتغال به کار دارند، مبلغ ثابت چهار میلیون و بیست و پنج هزار ریال به نسبت مدت خدمت تمام وقت در سال 1391 به عنوان پاداش آخر سال (عیدی) در بهمن ماه سال جاری از محل بودجه مصوب دستگاههای اجرایی پرداخت نمایند.

بر اساس این گزارش، علیرغم تأکیداتی که مبنی بر پرداخت عیدی کارمندان با حقوق بهمن ماه شده بود، هنوز برخی کارمندان از جمله معلمان با توجه به اینکه وارد اسفند ماه شده‌ایم و حقوق بهمن آنها نیز واریز شد، ولی عیدی سال 91 خود را دریافت نکرده‌اند. 

گزارش خبرنگار تسنیم از برخی شهرها حاکی است،  پرداخت عیدی معلمان رسمی آموزش و پرورش در برخی استان‌ها انجام شده ولی در تعدادی از استانها هنوز خبری از این عیدی نیست و تنها حقوق بهمن ماه به حساب آنها واریز شده است. بنابراین با توجه به اینکه وارد روز دوم اسفند ماه شده‌ایم باید دید مسئولان چه زمانی قصد واریز عیدی کارمندان به خصوص معلمان را دارند.

بنابراین گزارش، کارمندان قراردادی نیز هنوز عیدی 402 هزار تومانی خود را دریافت نکرده اند.

انتهای پیام/

 

دهۀ «رکود، عبرت، تجربه»
پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین