صف‌هایی که برای دریافت سبد کالا در کل کشور شکل گرفته در شان مردم نیست

صف‌هایی که برای دریافت سبد کالا در کل کشور شکل گرفته در شان مردم نیست

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: صف‌هایی که برای دریافت سبد کالا در کل کشور شکل گرفته در شان مردم نیست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهار داشت:‌ نسبت به صف‌هایی که در کل ایران برای دریافت سبد کالا تشکیل شده است تذکر می‌دهم.

محمدحسن ابوترابی‌فرد در این هنگام به قاضی‌پور گفت: تذکر شما بر اساس چه ماده‌ای است که قاضی پور گفت: بنده در مجلس حضور یافته‌ام تا حرف دل مردم را بگویم؛ لذا نسبت به صف‌هایی که در کل کشور برای دریافت سبد کالا شکل گرفته است تذکر می‌دهم که در شان مردم نیست.

قاضی‌پور در تذکر دیگری گفت: نسبت به پیوست‌هایی که بین نمایندگان توزیع شده نیز تذکر دارم که اعضای کمیسیون تلفیق برای حوزه‌های انتخابیه خود پول‌های هنگفتی پخش می‌کردند و ما نمایندگان این پیوست را قبول نخواهیم کرد و با آن مخالف هستیم.

محمدحسن ابوترابی‌فرد در پاسخ به این اخطار قاضی‌پور گفت: کمیسیون تلفیق آنچه را به صورت رسمی اعلام کرده، مصوبه رسمی کمیسیون است و غیر از آن چیزی که رسما خدمت نمایندگان ارائه شده مصوبه دیگری ندارد. البته پیشنهاداتی مطرح شده و جلسات کمیسیون تلفیق در ارتباط با ردیف‌ها ادامه دارد که در قالب مصوبه نهایی خدمت همکاران تقدیم خواهد شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon