صف‌های طولانی دریافت سبد کالا مضحکه دشمنان شده است

صف‌های طولانی دریافت سبد کالا مضحکه دشمنان شده است

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: صف های طولانی دریافت سبد کالا سبب مضحکه دشمنان شده است که دولت باید تدبیر جدی تری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی صبح امروز پارلمان در اخطاری با استناد به اصل 3 قانون اساسی در مورد رفع تبعیضات ناروا اظهار داشت: در انجام تمام کارها باید جهت گیری ما بر پایه عدالت باشد و این موضوعی است که در قانون اساسی به آن تاکید شده و ما هم باید به آن پایبند باشیم.

وی ضمن تشکر از دولت به دلیل ارائه سبد کالایی به مردم گفت: با اینکه اصل کار خوب و مورد تایید ما است، اما از دولت سوال دارم که نحوه توزیع سبد کالایی موجب گرایش به عدالت شده یا تبعیض را تشدید کرده است؟

این نماینده مجلس افزود: من سوال کردم که منابع این سبدهای کالایی از کجا تامین شده که گفتند از 3 ردیف متفرقه که در اختیار خزانه و رئیس جمهور است. اما سوال اینجاست که آیا این اقدام مصوبه مجلس را دارد؟ بنده از اقتصادانان مجلس پرسیدم و آنها گفتند که این اتفاق نیفتاده است.

جعفری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مجلس باید سرزنده و سالم باشد، گفت: در حالیکه بخشی از استان های ما با بارش شدید برف مواجه هستند، صف های طولانی مردم برای گرفتن این سبدهای کالایی موجب مضحکه دشمنان شده است. آن هم به بهانه 80 یا 110 هزار تومان. بنابراین فکر می کنم باید یک تدبیر جدی تری لحاظ شود.

وی ادامه داد: مجلس باید به امور کشور و مسئله مهمی که 75 میلیون نفر را به خود مشغول کرده توجه داشته باشد، بنابراین ضمن اینکه اصل این اقدام دولت را تایید می‌کنیم اما انتقاداتی نیز به شیوه اجرا داریم و از دولت می خواهیم تا روشی را طی کند که از عدالت دور نشویم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon