چراغ سبز زنگنه به نرخ ۱۵ سنتی گاز پتروشیمی‌ها

چراغ سبز زنگنه به نرخ 15 سنتی گاز پتروشیمی‌ها

خبرگزاری تسنیم: دبیر دوم کمیسیون انرژی مجلس گفت: وزیر نفت در جلسه‌ای که در کمیسیون انرژی حضور داشت، مخالفتی با نرخ ۱۵ سنتی خوراک پتروشیمی‌ها نداشته است.

موسی احمدی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم گفت: طی بحث‌هایی که در کمیسیون انرژی مجلس انجام شده به این نتیجه رسیدیم که قیمت فعلی خوراک پتروشیمی‌ها پایین است و باید افزایش پیدا کند.
دبیر دوم کمیسیون انرژی افزود: وزیر نفت نیز در جلسه‌ای که در این کمیسیون حضور داشت، مخالفتی با نرخ 15 سنتی خوراک پتروشیمی‌ها نداشت.
این نماینده مجلس نهم با پیش‌بینی تصویب نرخ 15 تا 18 سنتی خوراک تاکید کرد: بدلیل این که سود شرکتهای پتروشیمی در حال حاضر بسیار بالا است، بنابراین متناسب با سود دریافتی و برای حفظ حقوق بیت‌المال قیمت مواد اولیه پتروشیمی‌ها باید افزایش پیدا کند.
احمدی در خصوص تعیین قیمت حامل‌های انرژی توسط دولت نیز گفت: بر اساس ماده‌های 1، 7، 8 و 11 قانون هدفمندی یارانه‌ها دقیقا به دولت تکلیف و اجازه داده شده است تا قیمت ها را تعیین کند.
دبیر دوم کمیسیون انرژی در خصوص فوب منطقه برای خوراک پتروشیمی‌ها نیز گفت: عددهای متفاوتی که در این زمینه عنوان می‌شود به دلیل نوسان قیمت دلار است.
انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه