فراخوان مسابقه طراحی پوستر راهیان نور در همدان


فراخوان مسابقه طراحی پوستر راهیان نور در همدان

خبرگزاری تسنیم: مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان از فراخوان نخستین مسابقه ی طراحی پوستر راهیان نور با هدف عمق بخشی و ارزش گذاری بیشتر به این رویداد فرهنگی در همدان خبر داد.

به گزارش خبر گزاری تسنیم از همدان  و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان، محمد جواد زمردیان ضمن بیان این خبر اظهار کرد: آثار ارسال شده باید به شکل فایل رایانه ای  JPG و با وضوح 300 dpi  بوده و حداقل در اندازه A4 طراحی شود.

وی با اشاره به اینکه ارسال آثار به دبیرخانه مسابقه پوستر راهیان نور به دو روش خواهد بود بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را در قالب لوح فشرده و یا پست الکترونیکی به دبیرخانه ارسال کنند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان تاکید کرد: شرکت کنندگانی که آثارشان پس از انتخاب به بخش رقابتی راه می یابد باید فایل پوستر را در ابعاد 70×50 سانتی متر، با فرمت tiff و با وضوح 300dpi  وقالب رنگی CMYK به دبیرخانه تحویل نمایند.

زمردیان با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا 25 بهمن ماه امسال است گفت: در پایان این مسابقه از نفرات اول تا سوم به ترتیب با 5 ، 3 و 2 میلیون ریال همراه با لوح تقدیر و چاپ پوستر تجلیل می‌شود.

انتهای پیام / ب

 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon