افزایش قیمت خوراک پتروشیمی‌ها معقول خواهد شد

افزایش قیمت خوراک پتروشیمی‌ها معقول خواهد شد

خبرگزاری تسنیم: وزیر اقتصاد در نشست شورای بورس با اشاره به تصمیم مناسب مجلس درقبال بهره مالکانه سنگ آهن از افزایش معقول نرخ خوراک پتروشیمی ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شادا، درنشست شورای بورس که روز گذشته با حضور علی طیب نیا  در وزارت اقتصاد برگزار شد ، وضعیت بازار سرمایه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
در ابتدای نشست شورای بورس، صالح آبادی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار  گزارشی از وضعیت بازار سرمایه کشور ارائه کرد و در پاسخ به پرسشی در خصوص  وجود حباب در بورس گفت: با توجه به نسبت قیمت به درآمد پایین بازار سرمایه در مقایسه با سایر بازارها فعلا نگرانی در این زمینه وجود ندارد.
رئیس کل سازمان بورس و اوراق بهادار همچنین در گزارش خود یکی از دلایل کاهش شاخص کل را واکنش سهام داران به نگرانی های ناشی از افزایش نرخ بهره مالکانه و بهای خوراک پتروشیمی های گازی و انتشار اخبار و شایعات متعدد در این خصوص دانست.
وی همچنین با اشاره به اقدامات سازمان بورس و صداو سیما و تولید و انتشار بیش از 370 خبر و گزارش در این خصوص  افزود: با اقدامات مناسب اطلاع رسانی و شفاف سازی در این زمینه و تحرک مناسب حقوقی ها، آرامش نسبی به بازار برگشته و پیش بینی می شود روند آتی بازار معقول و آرام باشد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت بازار سرمایه اخبار و گمانه زنی های بی پایه  را رد کرد و گفت: رقم افزایش قیمت خوراک پتروشیمی ها بر اساس نرخی مناسب و معقول تعیین خواهد شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه