برگزاری پنجمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری در کیش

برگزاری پنجمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری در کیش

خبرگزاری تسنیم: مدیرهماهنگی نمایشگاه سرمایه گذاری کشور از برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری ایران در تاریخ ۱۷ بهمن در جزیره کیش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، مرتضی محرابی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف ارائه فرصت های سرمایه گذاری و آخرین دستاوردهای مجموعه های موفق وحوزه های فعال کشور در زمینه های عمران و شهرسازی، ساختمان و معماری خدمات شهری، مدیریت و برنامه ریزی شهری، نفت و گاز، پتروشیمی، گردشگری و توریسم، محیط زیست و توسعه پایدار برگزار می شود.

وی افزود: حمل ونقل و ترافیک، راه وترابری، بانک وبیمه، بورس وبازارسرمایه، صنعت، معدن وکشاورزی، مخابرات، نیرو و شهرداری ها و دهیاری های کشور در قالب مجموعه های فعال درحوزه سرمایه گذاری از دیگر زمینه های برگزاری این نمایشگاه است.

محرابی تصریح کرد: نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در فضایی بیش از 21 هزار مترمربع از تاریخ 17 تا 19 بهمن به مدت 3 روز توسط شرکت سرمایه گذاری و توسعه، شرکت ساتراپ توشه ایرانیان و با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش، سازمان ها وارگان های دولتی، سرمایه داران، سرمایه گذاران و سرمایه پذیران داخلی وخارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می شود.

مدیرهماهنگی نمایشگاه سرمایه گذاری کشور اظهار کرد: سرمایه گذاری در هر کشوری پس از مالکیت خصوصی دارای بیشترین اهمیت است وسرمایه گذاری از یک سو اشتغال زا است و از سویی دیگر سبب تولید وعرضه کالاها ومحصولات مختلف را فراهم می سازد و از هدر رفتن منابع وافزاش قیمت ها نیز جلوگیری به عمل می آورد.

وی بخش سرمایه گذاری خارجی را مهم وارزشمند دانست و بیان کرد: سرمایه خارجی علاوه برفواید ذکرشده از یک امتیاز بزرگ نیز برخودار است و سرمایه خارجی در واقع به منزله یک تزریق بیرونی به اقتصاد داخلی محسوب می شود و از بابت تکاثری در اقتصاد چندین برابر بیشتر از اصل سرمایه وارداتی می تواند آثار مثبت بر متغیرهای ذکر شده نیز بگذارد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon