شناسنامه جامع شهرستان سقز تدوین شد

شناسنامه جامع شهرستان سقز تدوین شد

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان سقز: شناسنامه جامع شهرستان سقز در راستای توسعه همه جانبه این شهرستان تدوین شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، نادر فخری با بیان اینکه آمار و اطلاعات موجود در شناسنامه جامع شهرستان به صورت رایانه ای بوده و در مقاطع مختلف زمانی قابل اصلاح و به روز رسانی است، اظهار کرد: قسمت های مختلف این شناسنامه شامل سطوح مختلف تقسیمات کشوری شهرستان، بخش، دهستان و روستا است.

وی گفت: برای 274 روستای دارای سکنه، 11 دهستان و 4 بخش شهرستان سقز تمامی اطلاعات جمعیتی، اقتصادی، فرهنگی و عمرانی تحت عنوان شناسنامه جامع شهرستان تهیه و تدوین شده است.

فرماندار سقز با اشاره به نقش مهم اطلاعات در کمک به شناخت ظرفیت ها و پتانسیل های هر منطقه تاکید کرد : این شناسنامه  برنامه ریزان و تصمیم گیران را جهت شناسایی کامل وضعیت روستاهای شهرستان و اولویت بندی در برنامه ریزی برای رفع مشکلات و ارتقاء و بهبود خدمات و توسعه همه جانبه شهرستان کمک می کند.

وی اطلاعات این شناسنامه را شامل بخش های بهداشتی، مخابراتی، ساخت و ساز، پوشش شبکه‌های تلویزیونی، راه های روستایی، طرح هادی، دهیاری، گاز رسانی، شبکه  آب و فاضلاب، فضای ورزشی، اصناف، حمل و نقل درون و برون شهری، کشاورزی، باغداری، مراکز آموزش عالی، آموزش و پرورش، آثار تاریخی، ایثارگران، کتابخانه، مراکز نگهداری معتادین و ترک اعتیاد، اماکن مذهبی، سازمان های مردم نهاد، سدها و مشخصات کلی شهرستان عنوان کرد.

فرماندار سقز افزود : این سند جامع با تلاش معاونت فنی و عمرانی و همکاری سایر بخش های فرمانداری سقز تدوین شده است .

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon