نقش انحرافیون دولت قبل و یکی از وزرای دولت فعلی در زدوبندهای پتروشیمی

نقش انحرافیون دولت قبل و یکی از وزرای دولت فعلی در زدوبندهای پتروشیمی

خبرگزاری تسنیم: نماینده ارومیه در مجلس گفت: عده‌ای با جوسازی قصد داشتند مانع از تصویب این فرمول و قیمت واقعی برای خوراک پتروشیمی‌ها شوند چرا که گاز را با قیمت ۲.۶ سنت تحویل می‌گرفتند و بالای ۴۰۰ درصد سود می‌بردند.

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه و عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به تصویب قیمت حداقل 15 سنتی برای خوراک پتروشیمی‌ها اظهار داشت:‌ پتروشیمی‌ها 4 سال بود که بدون حتی کوچکترین افزایش قیمتی، گاز را به صورت مفت می‌گرفتند.

وی ادامه داد: در دولت قبل که انحرافیون با زد و بند مدیران پتروشیمی مانع از افزایش قیمت خوراک پتروشیمی‌ها شدند و در دولت جدید نیز یکی از وزرا که در پتروشیمی فعالیت دارد و مدیر عامل و عضو هیئت مدیره 18 شرکت پتروشیمی است، تاکنون اجازه افزایش قیمت نداده بود.

نماینده ارومیه در مجلس با بیان اینکه کمیسیون صنایع قیمت خوراک پتروشیمی‌ها را حداقل 18 سنت به تصویب رسانده بود، گفت: عده‌ای با جوسازی قصد داشتند مانع از تصویب این فرمول و قیمت واقعی برای خوراک پتروشیمی‌ها شوند، چرا که گاز را با قیمت 2.6 سنت تحویل می‌گرفتند و بالای 400 درصد سود می‌بردند.

قاضی‌پور تصریح کرد: 5،6 نفر بودند که با این زد و بندها هر ساله دهها میلیارد تومان سود می‌بردند و قصد داشتند با زد وبندهایی مانع از افزایش قیمت خوراک پتروشیمی‌ها شوند، اما نمایندگان مجلس مانع این اقدام آنها شدند و به افزایش قیمت خوراک پتروشیمی‌ها رای دادند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: افرادی که سودهای کلان می‌بردند، برای جلوگیری از افزایش قیمت خوراک پتروشیمی‌ها به دروغ می گفتند که سهام شرکت‌های پتروشیمی متعلق به سپاه و بسیج است، اما این حرف آنها کذب محض بود و فقط به علت جلوگیری از افزایش این حرف‌ها را می‌زدند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon