مسابقه علمی امیدان در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

مسابقه علمی امیدان در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری از برگزاری مسابقه علمی امیدان با حضور ۶ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز در استان خبر داد.

محمدعلی مرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار کرد: همزمان با دهه فجر، مسابقه علمی امیدان در پایه‌های چهارم، پنجم و ششم ابتدایی در استان به صورت همزمان با  سراسر کشور روز پنجشنبه 17 بهمن ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقه علمی در حوزه‌های بسیج دانش آموزی شهرکرد، سامان، بن، لاران، لردگان، بلداجی، کوهرنگ، اردل، فارسان، گندمان، کیار، بروجن و فلارد برگزار می‏‌شود.

مرادی تصریح کرد: در شهرکرد، مسابقه علمی امیدان در هنرستان فنی شماره یک ویژه پسران و دبیرستان دخترانه فجر اسلام ویژه دختران برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: حوزه بسیج دانش‌آموزی ناحیه 2 شهرکرد نیز این مسابقه را در دبیرستان شهید بهشتی و مدرسه باب‌الحوائج برگزار می‌کند.

مرادی، تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان بسیجی، ارائه خدمات علمی به دانش‌آموزان، ایجاد و تقویت روحیه رقابت و تشویق آن‌ها به درس خواندن ، آمادگی دانش آموزان پایه ششم برای آزمون مدارس نمونه دولتی و استعدادهای درخشان را از اهداف برگزاری این مسابقه برشمرد.

وی با اشاره به ویژگی‎های این مسابقه، اظهار کرد: استفاده از معلمان برتر، صدور کارنامه در کمترین زمان، اهدای جوایز نفیس به نفرات برتر در هر سه پایه تحصیلی برای 30 دانش‌آموز از جمله این ویژگی‎ها است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مسابقه امیدان با شناسایی دانش‌آموزان ممتاز، افراد واجد شرایط را برای عضویت در طرح آیه‌های تمدن مقطع هفتم در سال آینده معرفی می‎کند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon