بانکداران ایران و فرانسه دور یک میز/بانک مرکزی میزبان چشم‌آبی‌ها شد

بانکداران ایران و فرانسه دور یک میز/بانک مرکزی میزبان چشم‌آبی‌ها شد

خبرگزاری تسنیم: هیأت تجاری فرانسوی امروز با ارسال تعدادی از نمایندگان مؤسسات اعتباری و بانکی خود به بانک مرکزی سعی در رفع مشکلات فی مابین ایران و فرانسه دارند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بزرگترین هیأت تجاری اروپایی امروز در ادامه رایزنی‌های خود با فعالان و مسؤلان بخش‌های صنعتی و تجاری با مقامات بانک مرکزی کشور نیز دیدار کردند. طی روز جاری در کنار جلسات متعدد هیأت فرانسوی‌ با خودروسازان داخلی، نمایندگان تعدادی از مؤسسات اعتباری و بانکی فرانسوی نیز به بانک مرکزی رفته اند تا به راهکارهایی برای رفع مشکلات بانکی میان دو کشور دست پیدا کنند.

به گزارش تسنیم، هیأت تجاری فرانسه در قالب 107 فعال تجاری و صنعتی در حوزه هایی شامل صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی در حوزه‌های نفت، گاز، پتروشیمی، آب، برق، حمل و نقل هوایی، ریلی، زمینی، دریایی، صاحبان صنایع خودرو، صنایع سیمان، صنایع فلزات و همچنین در حوزه‌های دارویی، بهداشتی، فن‌آوری ارتباطات و مخابرات IT و ICT ، صاحبان هتل‌ها، مؤسسات مالی، بانکی و تامین سرمایه 14 بهمن ماه در اقامتی سه روز وارد تهران شده اند تا ضمن آشنایی بیشتر با صنعتگران کشور مقدمات وضع قراردادهای اقتصادی میان دو کشور را فراهم کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه