نهضت مقاوم‌سازی منازل روستایی سقز در دستور کار دولت

نهضت مقاوم‌سازی منازل روستایی سقز در دستور کار دولت

خبرگزاری تسنیم: فرماندار سقز گفت: مقاوم سازی منازل روستایی به عنوان یک نهضت در شهرستان سقز در دستور کار دولت قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، نادر فخری ظهر امروز در جشن انقلاب که در روستای گلتپه از توابع بخش زیویه سقز برگزار شد با تبریک فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، این انقلاب را مردمی ترین انقلاب در جهان دانست.
 
وی انقلاب اسلامی ایران را انقلابی مردمی، اسلامی و ماندگار توصیف کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران به الگویی برای تمام انقلاب‌های جهان تبدیل شده است چرا که با پیروزی خود عزت، انسجام و اقتدار مسلمانان را به تمام جهانیان اثبات کرد.

فرماندار سقز تصریح کرد: آنچه جزو نقاط قوت ایران اسلامی است، وحدت، انسجام، همدلی و هم‌افزایی است که با هدایت و راهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و ولایت‌مداری، بصیرت و تیزبینی مردم فهیم ایران،دشمن نتوانسته است اهداف شوم خود را در ایجاد تفرقه بین مسلمانان محقق نماید.

وی گفت: آنچه به جد باید به آن بپردازیم حرکت خلاف خواسته‌های دشمن، وحدت و انسجام، همدلی و یگانگی حول محور اسلام، اعتقادات دینی و منویات مدبرانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب است.

فخری یکی از برنامه‌های دشمن برای خدشه وارد نمودن به وحدت بین مردم ایران اسلامی را ترویج تفرقه‌ دینی، مذهبی، قومی و قبیله‌ای برشمرد و گفت: مردم شهرستان سقز به واسطه داشتن خصیصه‌های دینداری، اخلاق مداری،قدرشناسی و بصیرت همواره الگوی وحدت بوده‌اند.

وی هجمه گسترده تبلیغاتی دشمن از طریق کانال‌های ماهواره‌ای، برنامه‌ریزی برای قاچاق مواد مخدر و مشروبات الکلی و اقلام ضد فرهنگی را یادآور شد و افزود: مردم شهرستان سقز به واسطه مرزی بودن در خط مقدم دشمن قرار دارند و باید با بصیرت‌افزایی و ترویج فرهنگ اسلامی ایرانی توطئه‌های احتمالی علیه کشور را ناکام کنند.

فرماندار سقز گفت: یکی از سیاست‌ها و برنامه‌های دولت در کردستان، توجه به معیشت مردم بویژه مرزنشینان از طریق ایجاد منطقه آزاد تجاری و بازارچه های مرزی و ایجاد معبرهای کولبری بوده که تحقق این برنامه‌ها در تحول و رونق اقتصادی و افزایش درآمد مردم بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

وی افزود: مقاوم سازی منازل روستایی به  عنوان یک نهضت در شهرستان در دستور کار دولت قرار دارد و در این راستا، برنامه‌هایی از جمله حذف هزینه کارشناسی بازدید از خانه‌های روستایی برای تشویق روستائیان برای نوسازی بافت‌های فرسوده و مقاوم سازی در دست پیگیری و اقدام است.

فخری اتصال روستای گلتپه به شبکه اینترنت در سال آینده، به تصویب رسیدن اجرای طرح دوم طرح هادی و ساخت سالن سقف کوتاه برای این روستا را از مواردی برشمرد که در دستور کار دولت قرار دارد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon