بازی‌های سختی در پیش داریم/ نوین کشاورز مستحق برد بود

بازی‌های سختی در پیش داریم/ نوین کشاورز مستحق برد بود

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: در دو دیدار آتی بازی‌های سختی داریم و حتماً باید از این دو مسابقه امتیازات مورد نیاز را کسب کنیم.

حسین معدنی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره شکست مقابل نوین کشاورز اظهار کرد: اصلاً خوب بازی نکردیم ولی حریف با برنامه و خوب بازی کرد و ما اصلاً روز خوبی نداشتیم و حریف خیلی بهتر از ما بود و توانست برنده بازی باشد و باید بگویم که نوین کشاورز مستحق برد بود.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز با وجود اعتراض هواداران در خصوص داوری این دیدار خاطرنشان کرد: من اصلاً نمی‌توانم در مورد داوری صحبت کنم و این اجازه را ندارم وارد این مباحث شوم.

وی در خصوص غیبت کریمی و صنوبری در این دیدار تصریح کرد: مهدی کریمی به خاطر پارهٔ از مسائل همراه تیم نبود و مشکل انضباطی داشت ولی صنوبری به دلیل درد معده با مشکل رو به رو شده بود که تصمیم گرفته شد که او را در این بازی به کار نگیریم تا برای بازی بعد آماده شود.

معدنی افزود: در دو دیدار آتی بازی‌های سختی داریم و حتماً باید از این دو مسابقه امتیازات مورد نیاز را کسب کنیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز در خصوص مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال گفت: شرایط بسیار سختی برای تیم ما وجود دارد و باید در جدول ششم بشویم تا با تیم‌های اول و دوم برخورد نکنیم و این کار را برای ما سخت کرده است.

وی ادامه داد: این را باید در نظر بگیرم که تیم‌های سوم و چهارم نیز تیم‌های قدرتمندی هستند و باید خودمان را برای دیدار با یکی از این تیم‌ها محیا کنیم.

معدنی در مورد تمدید قرارداد خود برای فصل بعد گفت: کار کردن در تبریز بسیار سخت است ولی دوست دارم در تیم بمانم ولی از الآن نمی‌توان درباره فصل بعد صحبت کرد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon