برتری کاملی بر شهرداری داشتیم/ بازیکنانم حساسیت بازی را درک کردند

برتری کاملی بر شهرداری داشتیم/ بازیکنانم حساسیت بازی را درک کردند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم والیبال نوین کشاورز تهران گفت: این بازی برای ما بسیار زیادتر از شهرداری بود و بازیکنانم با درک این حساسیت موفق به کسب هر سه امتیاز بازی شدند

مسعود آرمات در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در تبریز، در خصوص پیروزی مقابل تیم والیبال شهرداری تبریز اظهار کرد: حساسیت این بازی برای ما بسیار زیادتر از شهرداری بود و بازیکنانم با درک این حساسیت موفق به کسب هر سه امتیاز بازی شدند.

سرمربی تیم والیبال نوین کشاورز تهران افزود: در گیم های اول و دوم برتری کاملی داشتیم و اصلاً به تیم والیبال شهرداری فرصت خودنمایی ندادیم، اما در گیم سوم شهرداری توانست به بازی برگردد و می‌توانست پیروز میدان باشد که با هوشیاری و تلاش بازیکنانم مانع از نتیجه گرفتن این تیم در این گیم شدیم.

وی با اشاره به اهمیت صعود به پلی‌آف با قرار گرفتن در رتبه مناسب خاطرنشان کرد: همه تلاش خود را در دو بازی دیگر نیز به کار خواهیم گرفت تا با کسب امتیاز کامل از این دیدارها به پلی آف برسیم.

آرمات تصریح کرد: مقابل تیم قدرتمندی پیروز شدیم. تیمی که با حمایت هواداران خود همراه بود و بسیار خوب بازی می‌کند. ولی در کل از شاگردانم تشکر می‌کنم که عالی بودند و سبب شدند پیروز این دیدار حساس باشیم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon