راهپیمایی ۲۲ بهمن اوج حضور مردم در جشن‌های بزرگداشت انقلاب است

راهپیمایی 22 بهمن اوج حضور مردم در جشن‌های بزرگداشت انقلاب است

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرضا گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اوج حضور مردم در جشن‌های بزرگداشت انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرضا، روح‌الله صالحپور ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی 22 بهمن ماه اظهار کرد: اوج حضور مردم در جشن‌های انقلاب، روز بزرگ و تاریخی و ماندگار 22 بهمن ماه بوده و همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند، راهپیمایی 22 بهمن پدیده بی‌نظیری است که در هیچ جای دنیا با این شکوه و با پیام نبوده و چنین اجتماعی را به یاد ندارند.

وی افزود: امروز دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی سعی می کنند با تبلیغات سوء و بزرگ‌نمائی برخی اختلاف سلایق، مراسم‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر را در اذهان عمومی کمرنگ جلوه کنند که سخت در اشتباه هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرضا بیان کرد: اوج حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن جلوه می‌کنند و مردم ولایتمدار شهرضا همگام با سراسر میهن اسلامی در این راهپیمایی حضور پررنگ و با شکوه خود را به نمایش گذاشته و به یاوه‌گوئی‌های اخیر سران استکبار جهانی، آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب با مشت‌های گره کرده خود پاسخ می‌دهند.

وی گفت: کلیه تمهیدات لازم برای برگزاری راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در سراسر شهرستان فراهم شده و اقشار مختلف مردم اعم از بازاریان، اصناف، سازمان‌های مردم نهاد، نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان آمادگی خود را برای برپایی با شکوه مراسم این روز بزرگ اعلام کردند.

صالح‌پور تصریح کرد: مسیرهای راهپیمایی از میدان تاسوعا به‌ سمت چهارراه شهرداری آغاز می‌شود و در میدان حر اجتماع متمرکزی از راهپیمایی‌کنندگان را شاهد هستیم.

وی گفت: مردم شهرستان شهرضا امسال در راهپیمایی 22 بهمن با شعار محوری استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی حماسه‌ای ماندگار خلق می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرضا با اشاره به سخنران این مراسم خاطرنشان کرد: سخنران مراسم روز 22 بهمن ماه منصور حقیقت‌پور نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon