قهرمانی دور از دسترس کاله نیست/ منتظر مرحله پلی‌آف هستیم

قهرمانی دور از دسترس کاله نیست/ منتظر مرحله پلی‌آف هستیم

خبرگزاری تسنیم: لیبروی تیم والیبال کاله آمل گفت: قهرمانی مجدد و در واقع ۳ باره ما در لیگ برتر والیبال دور از دسترس نیست.

فرهاد ظریف در مورد شکست 3 بر یک تیمش در هفته بیستم لیگ برتر والیبال مقابل میزان مشهد به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: بازی در ست‌های اول و دوم، پا به پای هم پیش رفت و تا امتیاز 20 ست سوم هم همه چیز برابر بود اما در این لحظه 3 اسپک ما به خارج از زمین رفت و به خاطر همین 3 اشتباه فردی بازی از دست‌مان خارج شد. البته این را هم بگویم که مشهدی‌ها با حمایت تماشاگران خود بهتر از ما بازی کردند.

لیبروی تیم والیبال کاله آمل ادامه داد: تیم کاله روی کاغذ بازی‌های آسان‌تری نسبت به میزان مشهد در 2 دیدار باقی‌مانده پیش رو دارد ولی نمی‌توان نتیجه این بازی‌ها را پیش‌بینی کرد. البته کسب عنوان سومی یا چهارمی در مرحله گروهی تفاوت چندانی ندارد. مهم این است که ما در 2 بازی از 3 بازی مرحله پلی‌آف میزبان هستیم.

ظریف در مورد احتمال سومین قهرمانی متوالی کاله در لیگ برتر تصریح کرد: ما در دور برگشت خوب بازی کرده‌ایم و به جز بازی با متین ورامین و همین بازی مقابل مشهد توانسته‌ایم حداکثر امتیازات را بگیریم. قهرمانی مجدد و در واقع 3 باره ما دور از دسترس نیست. ما تیم خوبی داریم و منتظر مرحله پلی‌آف هستیم.

بازیکن مشهدی تیم کاله در مورد برخورد تماشاگران مشهدی با او گفت: دیدار دوباره با تماشاگران مشهدی برایم بسیار لذت‌بخش بود. من از دل همین مردم و به خاطر علاقه‌ای که به والیبال داشتم جذب این رشته شدم. تماشاگران مشهدی در لیگ برتر فرهنگ بالای خود را بارها نشان داده‌اند. من هم زمانی که با پیکان به این شهر آمدم و هم این فصل که با تیم کاله مقابل تیم میزبان بازی کردم مورد لطف بیش از حد آنها واقع شدم که انتظار آنرا نداشتم. شاید در سال‌های قبل، اتفاقات بدی هم در حین بازی از سوی تماشاگران می‌افتاد ولی حالا اصلاً اینطور نیست. 

انتهای پیام/ 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon