آغاز به کار ششمین نمایشگاه پوشش‌های صنعتی در شیراز


آغاز به کار ششمین نمایشگاه پوشش‌های صنعتی در شیراز

خبرگزاری تسنیم: ششمین نمایشگاه رنگ، رزین و پوشش های صنعتی، لاستیک و پلاستیک و ماشین الات مربوطه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس برپا شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، عبدالناصر اسکندری، مدیرکل نماشگاه بین المللی فارس، عصر امروز در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه در  3000  مترمربع فضای سرپوشیده  بر پا شده و بیش از 40 شرکت در قالب  125 غرفه آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: تولید رزین های آکریلیک پایه آبی و پودرهای چسب، انواع رزین های صنعتی، تولید انواع رنگ های پودری الکترواستاتیک ودکورال، رنگ خودرو، رنگ های ساختمانی، رنگ های اتومبیلی و صنعتی از جمله محصولات ارائه شده صنعت رنگ در این نمایشگاه است.

مدیر کل نمایشگاه بین المللی فارس گفت: انواع مخازن پلاستیکی، ماشین آلات تزریق پلاستیک و لوازم جانبی، پوشش های صنعتی و ساختمانی، تولید ورق های پلی کربنات، ماشین آلات تولید پلاستیک، تولید انواع مستریچ و کامپاند، تولید نایلون و انواع فیلم های پلی اتیلن و تولید انواع لوازم پلاستیکی منزل که از محصولات صنایع لاستیک و پلاستیک است از جمله محصولاتی است که در این نمایشگاه عرضه شده است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه شرکت های داخلی از سراسر کشور تولیدات داخلی را به نمایش گذاشته اند، تصریح کرد: این نمایشگاه از 17 لغایت 20 بهمن ماه از ساعت 15 تا 20 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس برپا می باشد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon