نمایش بسیار خوبی مقابل پیکان داشتیم/ بازیکنان برزیلی را کنار گذاشته‌ایم

نمایش بسیار خوبی مقابل پیکان داشتیم/ بازیکنان برزیلی را کنار گذاشته‌ایم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم شهرداری زاهدان گفت: بازیکنان ما اجرای بسیار خوبی در زمین داشتند و برنامه‌های ما را عالی اجرا کردند.

حمید موحدی در مورد پیروزی دور از انتظار تیمش در هفته بیستم لیگ برتر والیبال مقابل پیکان در خانه والیبال تهران به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: پیکان یکی از پرمهره‌ترین و حرفه‌ای‌ترین تیم‌های لیگ برتر است که کادر فنی خوب و با دانشی دارد. امکانات این تیم در حد بالایی است و اصلاً با تیمی مثل شهرداری زاهدان قابل مقایسه نیست. در مقابل ما ضعیف‌ترین تیم لیگ از نظر مالی و امکانات جانبی هستیم. علاوه بر این مصدومیت تعداد زیادی از بازیکنان نیز برای ما به مشکل مضاعفی تبدیل شده است. شاید باور نکنید اما من به سختی توانستم 6 بازیکن تیم را برای رسیدن به بازی مقابل پیکان آماده کنم.

موحدی ادامه داد: ما روی تیم پیکان خیلی کار کرده بودیم و مهم‌تر از آن، بازیکنان تیم نیز عملکرد بسیار خوبی در زمین داشتند و برنامه‌های ما را عالی اجرا کردند. ما درصد خطاهای فردی را پایین آوردیم و توانستیم از حریف امتیاز بگیریم.

سرمربی تیم شهرداری زاهدان در مورد بازیکنان برزیلی تیمش تصریح کرد: ما چند هفته است که بدون بازیکنان برزیلی بازی می‌کنیم و می‌توان گفت که آنها را کنار گذاشته‌ایم، چون برای ما فایده‌ای ندارند. آنها برای پول به ایران آمده‌اند و وقتی از پول خبری نباشد، دیگر بازی نمی‌کنند. البته این نوع برخورد آنها تا حدودی طبیعی است و من از بازیکنان برزیلی تیمم ناراحت نیستم.

موحدی در مورد 2 بازیکن خارجی تیم پیکان نیز گفت: پیکان بازیکنان خارجی خوبی جذب کرده است که شاید برای هماهنگ شدن احتیاج به زمان بیشتری داشته باشند. در کل، پیکان بازیکنان توانمندی دارد که دست مربی را برای انتخاب باز می‌گذارد.

سرمربی تیم شهرداری زاهدان در پایان اضافه کرد: کاله و متین ورامین، حریفان بعدی ما در مرحله گروهی لیگ هستند. تمام تلاش ما این است که بازی‌های خوبی ارائه کنیم و در صورت امکان به پلی‌آف برسیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon