نتیجه بازی مقابل شهرداری فرقی برای ما نداشت/ حریف را دست‌کم نگرفتیم

نتیجه بازی مقابل شهرداری فرقی برای ما نداشت/ حریف را دست‌کم نگرفتیم

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم والیبال پیکان گفت: نتیجه بازی مقابل شهرداری زاهدان در جدول فرقی برای ما نداشت و نمی‌توانست سرنوشت‌مان را تغییر دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم والیبال پیکان در هفته بیستم لیگ برتر والیبال با نتیجه 3 بر یک مغلوب تیم نصفه نیمه شهرداری زاهدان شد تا امید به میزبانی در مرحله پلی‌آف را تا حد زیادی از دست داده باشد. شکست‌های اخیر پیکان برای کادر فنی این تیم نیز معما شده است.

محمد محمدکاظم، قطر پاسور پیکان در مورد شکست تیمش مقابل شهرداری زاهدان در هفته بیستم لیگ برتر والیبال به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: علت این شکست را نمی‌دانم. شاید بدشانسی و مشکلاتی که با آن دست به گریبان هستیم باعث شدند که این بازی خانگی را واگذار کنیم. البته قبول این شکست برای ما خیلی بد شد اما نتیجه این بازی در جدول فرقی برای ما نداشت و نمی‌توانست سرنوشت‌مان را تغییر دهد.

ملی‌پوش والیبال ایران در مسابقات جهانی سال 2006 ادامه داد: ما صددرصد به دنبال به دنبال 3 امتیاز این بازی بودیم و اصلاً فکرش را هم نمی‌کردیم که کار ما گره بخورد ولی حریف را دست‌کم نگرفتیم. در واقع غافلگیر شدیم و در حالی که فکر می‌کردیم 3 بر صفر زمین را ترک خواهیم کرد حتی یک امتیاز هم نگرفتیم.

محمدکاظم در مورد بازیکنان خارجی تیم پیکان گفت: در مورد آنها اگر حرف نزنم بهتر است!

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon