حدود ۷۰ نفر از نمایندگان در رای‌گیری‌ها شرکت نمی‌کنند

حدود 70 نفر از نمایندگان در رای‌گیری‌ها شرکت نمی‌کنند

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم زنجان در مجلس ضمن انتقاد از عدم شرکت برخی نمایندگان در رای‌گیری مصوبات مجلس گفت: حدود حدود ۷۰ نفر از نمایندگان در رای‌گیری‌ها شرکت نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمد اسماعیلی نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی در تذکری آیین‌نامه‌ای به استناد بند 4 ماده 24 آیین‌نامه داخلی مجلس اظهار داشت:‌ در حال حاضر برخی پیشنهادات اساسی است، اما متاسفانه تعداد 60،70 نفر از نمایندگان در رای‌گیری‌ها شرکت نمی‌کنند.

وی ادامه داد: لازم است شما تذکر بدهید نمایندگانی که در صحن حضور دارند، در خصوص این پیشنهادات حساس در رای‌گیری‌ها شرکت کنند تا ما بتوانیم نتیجه بگیریم. از صبح همه پیشنهادات بررسی می‌شود، اما نتیجه‌ای در پی ندارد و متاسفانه 3 ساعت از آغاز جلسه گذشته است و هیچ نتیجه‌ای در پی نداشت.

محمدحسن ابوترابی‌فرد که در غیاب لاریجانی ریاست صحن را برعهده داشت گفت: دوستان در صندلی‌ها حضور دارند و به بحث نیز توجه می‌کنند، البته بنده نیز تقاضای جنابعالی را تکرار می‌کنم و به نمایندگان می‌گویم اگر حتی رای دوستان ممتنع و یا مخالف است نیز در رای‌گیری‌ها شرکت کنید.

وی ادامه داد: معمولا عدم مشارکت در رای‌گیری‌ها را برابر مخالفت و ممتنع می‌دانند، اما برای اینکه این اشکال وارد نباشد، نمایندگان حتی اگر نظر مخالفی دارند در رای‌‌گیری‌ها شرکت کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon