آزادی مبارزان فلسطینی اولین گام آزادی مسجد الاقصی است

شیخ رائد صلاح

خبرگزاری تسنیم : رهبر جنبش‌های اسلامی فلسطین در تظاهرات دیروز مردم جنین آزادی اسرای فلسطینی را اولین گام آزادی مسجد الاقصی برشمرد و خواستار اتحاد کشورهای مسلمان از آرمان فلسطین شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نماز جمعه دیروز در کرانه باختری میعادگاه مبارزانی بود که برای اعتراض به رژیم صهیونیستی گرد هم آمده بودند.

در تظاهراتی که در شهر «عرابه» در جنوب جنین برگزار شد، شیخ رائد صلاح، رهبر جنبش های اسلامی در اراضی اشغالی 1948 فلسطین نیز شرکت داشت.

وی بر اقدامات عملی برای آزادی زندانیان فلسطینی تاکید کرده و از کلیه گروه های اسلامی و دولتمردان در دنیای عرب و مسلمانان خواست تلاش‌های خود را برای دفاع از فلسطین و  مقدسات مسلمانان متحد کنند.

رائد صلاح آزادی زندانیان فلسطینی را اولین گام آزادی مسجد الاقصی عنوان کرد. 

در  این تظاهرات یوسف شعبان مبارز فلسطینی که پنج شنبه پس از اعتصاب غذای دوماهه از زندانهای رژیم صهیونیستی آزاد شده بود، نیز شرکت داشت و از اراده مبارزان برای ادامه اعتصاب غذا در زندان علی رغم وضعیت جسمانی نامناسبشان سخن گفت.

همچنین شیخ یوسف الحاج عارف، یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی از پایداری مردم فلسطین قدردانی کرد و با تاکید بر مقاومت بعنوان تنها راه حل پایان اشغالگری از گروه های فلسطینی خواست با یکدیگر متحد شوند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات خواستار افزایش اقدامات حمایتگرانه برای حفظ جان مبارزان دربند شدند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان