ستاد بزرگداشت تسخیر سفارت اسرائیل راه اندازی شد


ستاد بزرگداشت تسخیر سفارت اسرائیل راه اندازی شد

خبرگزاری تسنیم: در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ تنها ساعاتی پس از پیروزی انقلاب سفارت اسرائیل تسخیر و سپس به مردم فلسطین هدیه می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در زمان قبل انقلاب شاه خائن بر خلاف اعتقادات مردم، اقدام به شناسایی اسرائیل نمود و زمینه نفوذ صهیونیسم در همه شئون کشور را ایجاد نمود. اما بخاطر ترس از مردم و روحانیت همواره این موضوع را مخفی نگه می داشت.

بی شک یکی از شعار های اصلی انقلاب از سال 1342 حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با رژیم نا مشروع صهیونیستی بوده است لذا بلافاصله پس از پیروزی انقلاب اسلامی و فرار شاه از ایران مردم به سفارت اسرائیل حمله می برند تا سفارت این رژیم نا مشروع را برای همیشه تعطیل نمایند. لذا می توان اینطور بیان نمود که اولین اقدام مردم انتقلابی پس از فرار شاه و برکنار عمال آن، قطع کامل روابط سیاسی با اسرائیل بوده است.

گفتنی است همواره یکی از شعار های انقلاب «الیوم ایران، غدا فلسطین یعنی امروز ایران فردا فلسطین» بوده است.

لذا ستاد بزرگداشت تسخیر سفارت اسرائیل در نظر دارد در راستای گرامی داشت این رویداد مهم اقدامات فرهنگی از جمله برگزاری راهپیمایی ایرانی – فلسطینی، برپایی نمایشگاه و.. نماید. همچنین در نظر است بزودی اسناد منتشر نشده ای از جنایات اسرائیلی ها در ایران منتشر نماید.

در پایان از همه سازمان ها و نهاد ها و اهالی رسانه برای بزرگداشت این رویداد تاریخی دعوت به همکاری می شود.

منبع:نور قدس 

انتهای پیام/
خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود
 

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon