برگزاری جشنواره عکس دانشجویی حماسه حضور در اردبیل

برگزاری جشنواره عکس دانشجویی حماسه حضور در اردبیل

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل از برگزاری نخستین جشنواره عکس دانشجویی حماسه حضور در گرامیداشت سی و پنجمین بهار آزادی خبر داد.

عظیم دشتی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: این جشنواره با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل و سازمان بسیج هنرمندان استان و مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، با هدف ثبت و ضبط حضور حماسی مردم ولایتمدار و انقلابی استان اردبیل در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه برگزار می شود.

وی بیان کرد: این جشنواره با هدف ایجاد شور و نشاط و ثبت صحنه های شادی و سرور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و به وسیله دوربین های دیجیتال یا موبایل انجام شده که در دو بخش عکاسان حرفه ای و آماتور به منتخبان جایزه اهدا می شود.

دشتی افزود: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را تا دهم اسفند ماه به دبیرخانه این جشنواره مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ارائه کنند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل تصریح کرد: هرعکاس دانشجو می تواند حداکثر 8 اثر رنگی یا سیاه و سفید با فرمت jpg و ضلع بزرگ هزار پیکسل و رزولیشن جی پی آی 300 ارائه کنند.

وی با اشاره به تعامل خوب با دانشگاه های استان اردبیل، گفت: با تدبیر رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور قدم های خوبی در راستای همکاری با مراکز علمی و فرهنگی برداشته شده است به طوری که ما امسال چندین برنامه مشترک با دانشگاه های استان اردبیل برگزار می کنیم و این همکاری ها ادامه می یابد.

دشتی اظهار کرد: به نفرات اول تا سوم هر دو بخش عکاسان حرفه ای و آماتور لوح سپاس و جوایز نقدی از طرف ستاد برگزاری این جشنواره اهدا می شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon