مجتمع فرهنگی هنری شهر قطور افتتاح شد

مجتمع فرهنگی هنری شهر قطور افتتاح شد

خبرگزاری تسنیم: به مناسبت گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مجتمع فرهنگی هنری شهر قطور از توابع شهرستان خوی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه پنج پروژه تولیدی و عمرانی و فرهنگی در خوی با حضور مسئولان این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

این طرح‌ها شامل مجتمع فرهنگی و هنری قطور، کانون فرهنگی یاوران ولایت کمیته امداد، طرح آبرسانی به شهر دیزج‌دیز و پایگاه مقاومت بسیج شهدای کارمند فرمانداری خوی است.

مجتمع فرهنگی و هنری شهر قطور در زیربنایی به متراژ 500 مترمربع احداث شده و دارای سالن‌های مطالعه، قرائت‌خانه، مخزن کتاب و نمازخانه است و برای احداث آن مبلغ 27 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

غلامحسین عماری، فرماندار خوی در آیین افتتاح این مجتمع اظهار کرد: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال نیز همچون سال‌های گذشته با حضور هر چه بیش‌تر مردم برگزار می‌شود.

وی افزود:  مردم در این روز حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید و بار دیگر به دشمنان نظام نشان خواهند داد که از ارزش‌های ایرانی و اسلامی دفاع خواهند کرد.

دیگر پروژه افتتاحی امروز در خوی، بهره برداری از طرح انتقال آب آشامیدنی شهر دیزج‌دیز است که آب مورد نیاز از چاه‌های عمیق دشت خویمن تامین و انتقال آن از مخزن 10 هزار متر مکعبی شهرک ولیعصر تا شهر دیزج‌دیز با لوله‌های آزبست سیمانی و GRP به طول 7 هزار و 118 متر انجام می‌شود، مبلغ 16 میلیارد ریال برای این طرح هزینه شده است.

افتتاح کانون فرهنگی تربیتی یاوران ولایت کمیته امداد نیز از دیگر پروژه‌هایی است که امروز با اعتبار 350 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

این کانون با هدف پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد و همچنین آموزش‌های رایگان در زمینه‌های شغلی و دینی فرهنگی دایر شد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon