به‌‌عنوان قطره‌ای از اقیانوس ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنم

به‌‌عنوان قطره‌ای از اقیانوس ملت در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنم

خبرگزاری تسنیم: رئیس‌جمهور سابق کشورمان گفت: بنده به عنوان قطره‌ای از اقیانوس زلال ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشور صبح امروز در حاشیه تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ما در روز 22 بهمن قطره‌ای از اقیانوس ملت خواهیم بود.

وی به تشریح ویژگی‌های انسان متعالی پرداخت و گفت: خدای متعال که انسان‌ها را خلق کرده، همه آنها را دوست دارد و خدا خواسته و اراده کرده که انسان‌ها به همه قله‌های کمال دسترسی پیدا کنند و در بالاترین مراتب به حیات خود ادامه دهند.

رئیس جمهور سابق خاطر نشان کرد: خدا انسان‌ها را در این مسیر قرار داد و هدایت‌گران و پیامبران و انسان‌های کامل و صالحی را برای آنها فرستاد. اینها جنس‌شان متفاوت است نه اینکه انسان نیستند، خیر، انسان‌ هستند اما جنس‌شان متعالی و‌ آسمانی است و امام نیز یک هدیه آسمانی برای بشریت بود. در شرایطی که قدرت‌های شیطانی همه حیثیت انسان‌ها را تخریب کرده بودند و همه حرف‌ها در دنیا، حرف ثروت، قدرت و مسابقه برای نابودی حیثیت انسان‌ها بود و یاس فراگیر می‌شد، یک مرد آسمانی آمد و مثل یک نور عظیم در دل تاریکی و ظلمت، همه دل‌ها را بیدار و هوشیار کرد.

وی با بیان اینکه امام (ره)‌ یک تحول بزرگ روحی و معنوی در ملت ایران ایجاد کرد و ما را از سیر قهقرایی به یک سیر بالایی و صعودی بازگرداند، خاطر نشان کرد: امروز ملت ایران ملتی بزرگ، شجاع و خالق افتخارات عظیم و مصمم با اراده و الگو هستند و در عبور از یک مسیر پرافتخار هستند.

احمدی‌نژاد اضافه کرد: اگر بخواهم مقایسه‌ای کوتاه داشته باشم باید بگویم که ما از هیچ آمدیم به یک مسیری که انشاءالله آینده آن به همه چیز و همه ارزش‌های الهی ختم خواهد شد و این را مدیون امام هستیم، یعنی با لطف خدا و عنایت امام عصر (عج)‌ و مدیریت و کارگردانی امام عزیزمان در شرایط فعلی هستیم، چون آن مرد در عین ناباوری همه قدرت‌های شیطانی، راه را باز کرد و کمک کرد تا ملت ایران اسارت را کنار بگذارد و خودش را پیدا کند و از حیثیت خود در برابر فاسدها، قدرت‌ها و زورگویان عالم دفاع کند.

رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: امروز ملت ایران الگوی عدالت و توحید و صلح و عشق و محبت به همه ملت‌هاست و پیام‌آور آمدن و ظهور انسان کامل است تا اینکه آن باید بیاید و همه جهان و انسان‌ها را نجات دهد.

وی در بخش پایانی سخنانش به راهپیمایی 22 بهمن اشاره و خاطر نشان کرد: دهه فجر، دهه بازیابی و تجدید عهد، آغاز دوباره، ارزیابی دوباره و حرکت دوباره است و فارغ از همه مسائلی که در گوشه و کنار می‌گذرد، ملت ایران اصل حقیقت انقلاب را دنبال می‌کند و همه خواهند دید که در 22 بهمن انشاءالله یک اقیانوس مواج، زلال و پالایشگر و از انسان‌های صالح و دلسوز در سرتاسر این سرزمین نورانی برپا خواهد شد و امید شجاعت، حرکت و همت را در دل همه ملت‌های عالم خواهد تاباند و ما نیز به عنوان قطره کوچک از این اقیانوس در راهپیمایی 22 بهمن حضور خواهیم یافت.

رییس‌جمهور سابق در پاسخ به این پرسش که آیا جلساتی با محوریت شما برای حضور در انتخابات مجلس برگزار می‌شود، گفت: کدام مجلس؟! من مجلس ختم زیاد می‌روم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon