شهنازی: سرمربی جدید تیم ملی باید راه ولاسکو را ادامه دهد

شهنازی: سرمربی جدید تیم ملی باید راه ولاسکو را ادامه دهد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندرعباس گفت: سرمربی آینده تیم ملی والیبال با نظر ولاسکو انتخاب شده و باید راه ولاسکو را ادامه دهد.

ناصر شهنازی در مورد پیروزی تیمش در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر والیبال مقابل کاله در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: قبل از شروع این بازی، پیش‌بینی یک دیدار سخت را می‌کردم ولی تمام تلاش ما این بود که بتوانیم از این بازی امتیاز بگیریم.

وی افزود: ما برای رسیدن به پلی آف نیاز به امتیاز این بازی داشتیم. خوشبختانه بازیکنان ما بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند و توانستند قهرمان 2 دوره گذشته لیگ برتر و قهرمان آسیا را در آمل شکست دهند. 

سرمربی تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس ادامه داد: تیم ما در شرایط سخت، بهتر کار می‌کند. ما با تیم‌های هم‌رده و پایین‌تر از خودمان به مشکل برخوردیم اما تیم‌های بالاتر از خودمان را با مشکل مواجه کردیم. انگیزه بازیکنان ما در بازی‌های سخت بیشتر است و متاسفانه راه دشواری را برای رسیدن به پلی آف انتخاب کردیم. امیدوارم با همین ذهنیت به مرحله پلی آف برسیم. ما کار سختی در هفته پایانی مقابل شهرداری ارومیه پیش رو داریم که می‌توانست آسان‌تر باشد. امیدوارم تیم‌های بزرگ لیگ هم در هفته آخر بازی‌ها را کم اهمیت تلقی نکنند و بازی خودشان را انجام دهند.

شهنازی در مورد دیدار حساس و تعیین کننده تیمش مقابل شهرداری ارومیه در هفته آخر تصریح کرد: سرمایه‌گذاری خوبی در ارومیه روی والیبال انجام شد و بازیکنان بزرگی جذب این تیم شدند که باعث شد توقعات بالا برود. همین فشار بود که اجازه نداد تیم ارومیه نتایج خوبی در خور نام این شهر کسب کند. ما شناخت خوبی از شهرداری داریم و با توجه به میزبانی، شرایط به سود ما است. ما از این بازی 3 امتیاز کامل می‌خواهیم.

مربی تیم ملی والیبال در مورد رفتن ولاسکو و آینده تیم ملی والیبال ایران گفت: آمدن ولاسکو شوک بزرگی برای والیبال ایران بود و بازیکنان ایران توانستند با استفاده از تجربیات او تیم‌های بزرگ دنیا را شکست دهند. در حال حاضر هم رفتن او یک شوک برای والیبال ایران به حساب می‌آید. می‌شد با ولاسکو همچنان نتایج خوبی در جهان کسب کنیم ولی در هر حال او دیگر نمی‌تواند در ایران کار کند. خوشبختانه مربی آینده تیم ملی هم با نظر او انتخاب شده و باید راه ولاسکو را ادامه دهد.

انتهای پیام/   

 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon