امیدوارم تغییرات حاصل از حضور برناردی به ضرر تیم ملی نباشد

امیدوارم تغییرات حاصل از حضور برناردی به ضرر تیم ملی نباشد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم والیبال میزان ابراز امیدواری کرد حضور برناردی و تغییراتی که او ایجاد خواهد کرد به ضرر تیم ملی والیبال نباشد.

جبار قوچان‌نژاد در مورد شکست تیمش در هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال مقابل شهرداری ارومیه به خبرنگار ورزش خبرگزاری تسنیم گفت: ما در بازی با ارومیه 2 بازیکن کلیدی‌مان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما در ست‌های اول و دوم بازی تحت فشار شدید روانی از سوی تماشاگران ارومیه‌ای قرار داشتند. بازیکنان این تیم بعد از پیروزی مقابل گنبد به حضور در مرحله پلی آف امیدوار شده بودند و به همین خاطر انتحاری بازی کردند.

سرمربی میزان مشهد تصریح کرد: ما در پایان ست دوم چند تعویض خوب انجام دادیم و این تیم میزان بود که در ست‌های سوم و چهارم، والیبال بازی کرد. ما در ست‌های سوم و چهارم، اجرای خوبی داشتیم ولی نتوانستیم برنده از زمین خارج شویم ولی اگر ست دوم را می‌بردیم‌، جریان بازی فرق می‌کرد. در ست چهارم هم ما از حریف پیش بودیم ولی یک اتفاق باعث شد تا ببازیم. در هر حال از شادی مردم ارومیه به خاطر زنده شدن امیدهای‌شان برای حضور در پلی آف خوشحال شدیم. جایگاه ما هم با توجه به شکست کاله در جدول تغییری نکرد. 

قوچان‌نژاد در مورد قطع همکاری ولاسکو با تیم ملی و آینده والیبال ایران گفت: بازیکنان تیم ملی ایران با وجود ولاسکو به خودباوری مقابله با تیم‌های بزرگ دنیا رسیده‌اند. لرنزو برناردی، مربی بعدی تیم ملی نیز هر چقدر خوب و شبیه ولاسکو باشد، تغییراتی در تیم ملی ایجاد خواهد کرد که امیدوارم به ضرر والیبال نشود و شرایط سختی پیش نیاید. در مجموع اگر ولاسکو می‌ماند بهتر بود. البته رفتن ولاسکو جنبه‌ دیگری هم دارد که در فرصت مناسب در مورد آن صحبت خواهم کرد. 

انتهای پیام/  

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon